//
کدخبر: ۳۰۱۲۰۹ //

هشت فیلم متقاضی اکران نوروز

دبیر شورای صنفی نمایش با بیان اینکه تاکنون هشت فیلم برای اکران نوروز اعلام آمادگی کرده‌اند، ۱۶ اسفند را آخرین مهلت برای ارائه درخواست کتبی متقاضیان این نوبت از اکران دانست.

هشت فیلم متقاضی اکران نوروز

مرتضی شایسته درباره مصوبات جلسه روز یکشنبه ۱۰ اسفند شورای صنفی نمایش گفت: تاکنون هشت فیلم برای اکران نوروز درخواست داده‌اند و از آنجا که برخی تهیه کننده‌ها یا دفاتر پخش اطلاع دقیق نداشتند و خواستار فرصتی برای ارائه درخواست بودند، قرار شد تا ۱۶ اسفند به دفاتر پخش و تهیه کنندگانی که متقاضی اکران فیلم‌هایشان در نوروز ۱۴۰۰ هستند مهلت داده شود تا درخواست کتبی خود را به دبیرخانه شورا ارائه کنند.

به گزارش فرتاک نیوز، او افزود: بر این اساس شورا روز ۱۷ اسفند نسبت به معرفی سه فیلم پرمخاطب و پرفروش برای اکران نوروزی تصمیم‌گیری می‌کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا با توجه به درخواست‌هایی که پیش‌تر از سوی پخش کننده‌ها مطرح شده بود تا ضمانت اجرایی بیشتری برای اکران داشته باشند، حمایت‌ها نسبت به گذشته تغییر کرده است؟ گفت: بله، تغییراتی داشته‌ایم و هر کدام از سه فیلمی که در عید اکران شوند ۲۰۰ میلیون تومان هزینه تبلیغات دریافت می کنند. ضمن اینکه سازمان سینمایی هم ۲، ۳ و ۵ درصد صندلی‌ها را در اکران گارانتی می‌کند. 

تاکنون فیلم‌های بی همه چیز، دینامیت، لاله، چپ راست و درخت گردو از مهم‌ترین فیلم‌هایی بوده که برای اکران نوروز مطرح شده‌اند اما قطعی نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۲۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان