//
کدخبر: ۲۹۸۴۲۳ //

جزئیات طرح ویژه بازرسی ایام پایان سال و نوروز/روند کاهشی قیمت خودرو و لوازم خانگی

وزیر صنعت، معدن و تجارت در تشریح جزئیات طرح ویژه بازرسی ایام پایان سال و نوروز 1400 گفت: ذخیره سازی مناسب کالاهای راهبردی انجام شده است.

جزئیات طرح ویژه بازرسی ایام پایان سال و نوروز/روند کاهشی قیمت خودرو و لوازم خانگی

علیرضا رزم حسینی امروز در نشست هماهنگی آغاز طرح ویژه بازرسی و نظارت در ایام پایانی سال و نوروز  که در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: هیچ مشکلی برای تامین کالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد و کالاهای مورد نیاز در حال ترخیص شدن از گمرکات  است. 

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ثبت سفارش و تامین به موقع ارز کالاهای مورد نیاز وارداتی در حال انجام است، افزود: با تامین به موقع کالا احتکار به صرفه نیست ضمن اینکه سازمان تعزیرات حکومتی با هماهنگی سازمان حمایت و بازرسان سازمان‌های صمت استانی در این حوزه برای جلوگیری از هر گونه تخلفی وارد می‌شوند. 

به گزارش فرتاک نیوز، رزم حسینی گفت: علیرغم فشار ناشی از تحریم‌ها در اکثر محصولات تولید داخل کارخانجات در 2 یا 3 شیفت فعالیت می‌کنند و این فضا در شرایط سخت اقتصادی بسیار امیدوار کننده است. 

وزیر صنعت، معدن و تجارت  با بیان اینکه وزارت صمت بر روی افزایش تولید و عرضه در بازار برای تنظیم قیمت‌ها تمرکز کرده است، بیان داشت: در حوزه تولید برخی کالاها از جمله خودرو، لوازم خانگی به سمت قیمت‌های کاهنده و واقعی می‌رویم . 

وی با تاکید بر اینکه تامین به موقع کالاها در حال انجام است، گفت: توزیع کالا نیز باید به بهترین شیوه انجام شود، لذا سازمان حمایت و بازرسان سازمان های صمت استانی روند عرضه و توزیع کالا را به خصوص در فروشگاه‌های بزرگ باید رصد و پایش کنند. 

رزم حسینی با اشاره به اینکه همکاری خوبی بین وزارت صمت ، اصناف و تشکل ها برای تنظیم بازار و توزیع عادلانه کالاها وجوددارد، گفت: از ظرفیت انجمن ها، تشکل ها و صنوف برای تنظیم بازار نیز استفاده خواهیم کرد. 

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: بازار رها نشده و مورد نظارت مستمر است و اجازه نمی‌دهیم که گران فروشی و بی ثباتی قیمت‌ها مردم را شرایط سخت اقتصاد آزاد دهد. 

رزم حسینی با اشاره به آغاز طرح ویژه بازرسی و نظارت در ایام پایانی سال و نوروز بیان داشت: این نظارت‌ها توسط سازمان حمایت و سازمان‌های صمت استانی براساس برنامه زمان بندی شده انجام می‌شود. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۴۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان