//
کدخبر: ۲۹۶۸۴۴ //

حادثه در باغ ویلای نیاوران + جزییات

مادر نگران وقتی برای دیدن پسرش به اتاق سرایداری خانه باغی در منطقه نیاوران رفت با جسد سوخته شده پسرش روبرو شد.

حادثه در باغ ویلای نیاوران + جزییات

پیدا شدن جسد سوخته سرایدار جوان در خانه باغی در منطقه نیاوران راز یک آتش سوزی مرگبار را فاش کرد.

 چند روز قبل زن میانسالی در تماس با پلیس از پیدا شدن جسد سوخته پسر جوانش در خانه ویلایی خبر داد و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حضور پیدا کردند.

ماموران با حضور در خانه ویلایی با جسد سوخته پسر جوان که سرایدار یک خانه ویلایی است روبرو شدند و همین کافی بود تا بازپرس حبیب الله صادقی از شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران برای بررسی موضوع در محل حضور پیدا کند.

 

به گزارش فرتاک نیوز، کارآگاهان در گام نخست مادر سرایدار جوان را مورد تحقیق قرار دادند که مادر این پسر به ماموران گفت: پسرم سرایدار این خانه باغ است و چند روزی بود که به او بی خبر بودم و وقتی به موبایلش زنگ زدم جوابی نشنیدم و نگرانش شدم به همین خاطر به خانه باغ آمدم و با جسد سوخته پسرم روبرو شدم.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی احتمال دادند که این جوان در یک انتقام و کینه به قتل رسیده باشد اما تحقیقات میدانی نشان از آن داشت که پسر جوان با کسی اختلاف نداشته و محل آتش سوزی نیز به خانه باغ های دیگر دور بوده و کسی متوجه آتش سوزی نشده است.

در ادامه مشخص شد که بخاری روی پسر جوان افتاده و دچار آتش سوزی شده است.

بنا بر این گزارش، بازپرس صادقی دستور داد تا جسد پسر جوان برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود و تجسس های تکمیلی در این پرونده ادامه دارد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۸۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان