//
کدخبر: ۲۹۴۴۹۷ //

۱۰۰ مدرسه در کشور به‌نام حاج قاسم مزین شد

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از نامگذاری 100 مجتمع و فضای آموزشی به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: 74 مدرسه با 893 کلاس درس در هفته جاری و همزمان با نخستین سالگرد شهادت این سردار بزرگ در سراسر کشور به بهره برداری می‌رسد.

100 مدرسه در کشور به‌نام حاج قاسم مزین شد

مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: پس از شهادت سردار رشید اسلام به دست کفار و بدخواهان ایران اسلامی،  مقرر شد حداقل 63 فضای آموزشی و مجتمع‌ آموزشی فاخر به عدد سال‌های پر‌افتخار زندگی حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور به نام سردار شهید مزین شود که با استقبال خوب مسؤولین و خیّرین مدرسه ساز این عدد از 63 مدرسه فراتر رفته و به 100 مدرسه رسیده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: به حول و قوه الهی و برکت وجود همیشه زنده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بهره‌برداری همزمان از  74 مجتمع و فضای آموزشی و پرورشی با 893 کلاس درس را روز شانزدهم دی‌ماه مقارن با ایام سالگرد شهادت سردار در جوار حرم حضرت ثامن الحجج(ع)، با حضور وزیر آموزش و پرورش‌ آغاز می‌کنیم.

رخشانی‌مهر تأکید کرد: ا‌ین اقدام در راستای ادای دین کوچکی به حرکت عظیم و تفکر انقلابی ایشان و نیز به منظور ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت است که به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره این بزرگ‌مرد عرصه دفاع از حریم اهل بیت (ع)، در سراسر کشور مدارسی به‌ نام «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مزیّن شوند.

به گزارش فرتاک نیوز، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار داشت: این سازمان کشور تلاش کرده است به این طریق در راستای توجه به مفاهیم و آموزه های تربیتی و پاسداشت خون شهید عزیز و اشاعه و تبیین «مکتب حاج قاسم» به عنوان الگوی شایسته دانش‌آموزان، سیاست‌مداران، ظلم ستیزان و دیگر علاقه‌مندان به پیشرفت ایران گامی ارزشمند بردارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: هر تلاشی که در حوزه تعلیم و تربیت و ایجاد زیرساخت آموزشی به انجام می‌رسانیم، هر مدرسه‌ای که ساخته می‌شود و دانش‌آموزان در آن تحصیل می‌کنند، به اسلام، به نظام و به خون پاک شهیدان و خون مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای دین کرده‌ایم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۴۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان