//
کدخبر: ۲۹۲۷۰۰ //

جزئیات افزایش حقوق پرستاران اعلام شد

معاون توسعه وزارت بهداشت جزئیات افزایش حقوق پرستاران را تشریح کرد.

جزئیات افزایش حقوق پرستاران اعلام شد

سید کامل تقوی‌نژاد در مراسم روز پرستار که با حضور رئیس جمهور برگزارشد خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: بهبود وضعیت معیشت به عنوان سیاست کلیدی وزارت بهداشت اعلام شد و با پیگیری‌های مستمر هر زمان از جنابعالی درخواستی شد دستورات امید آفرینی را صادر کردید که از این موضوع تشکر می‌کنم، یکی از مسائل مهم شاخص پرسیتار به تخت بوده است و این نسبت با استخدام‌ها افزایش پیدا کرده است و از حدود 0.8 امیدواریم تا پایان سال به 1.1 برسد.

وی ادامه داد: سال گذشته آزمون برگزار شد و 10 هزار نفر به کار گرفته شدند، 7 هزار نفر نیز با آزمون در دی ماه پذیرش می‌شود و برای سی هزار نفر تامین اعتبار شده است و مراحل نهایی صدور مجوز به صورت مشخص برای گروه‌های مشخص در سازمان اداری و استخدامی صورت می‌پذیرد. حدود 45 درصد استخدامی‌ها مربوط به حوزه پرستاری است.

به گزارش فرتاک نیوز، تقوی‌نژاد گفت: در پایان سال 50 درصد فوق‌العده ویژه به دریافتی همکاران ما اضافه شده است و مجوز افزایش 50 درصد حقوق همکاران ما امضا شده است. از اسفند 1397 تا کنون صددرصد حقوق همکاران ما افزایش یافته است و با افزایش 50 درصدی امشب این رقم به 2.5 درصد خواهد رسید.

معاون توسعه وزارت بهداشت تصریح کرد: همکاری که در بدو ورود با مدرک کارشناسی به حرفه پرستاری ورود کند 4 میلیون و ششصد هزار تومان دریافتی خواهد داشت، امشب با صدور حکم حقوق این فرد به هفت میلیون تومان خواهد رسید با اجرای این قانون، کارشناس ارشد نیز حقوقشان به ده میلیون تومان خواهد رسید ضمن اینکه همکاران ما حدود دو الی سه میلیون تومان کارانه دریافت خواهند کرد. با دستور رئیس جمهور میانگین معوقات پرستاران به سه الی چهار ماه رسیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۷۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان