//
کدخبر: ۲۸۹۶۷۶ //

مرحوم حجت الاسلام شهیدی نمادی از خدمت برای جامعه ایثارگری بود

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستانهای استان تهران گفت: مرحوم حجت الاسلام محمد علی شهیدی محلاتی رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران، نمادی از خدمت و تلاش برای جامعه ایثارگری بود.

مرحوم حجت الاسلام شهیدی نمادی از خدمت برای جامعه ایثارگری بود

عبدالله مرتضوی روز یکشنبه ضمن تسلیت ارتحال مجاهد فقید و روحانی دلسوز، حجت الاسلام شهیدی محلاتی از ایشان به عنوان خادم الشهید و تلاشگر عرصه ایثار و شهادت یاد کردو افزود: فقدان ایشان برای مجموعه نظام و بنیاد شهید یک واقعه تلخ و جانگداز است.

مدیرکل بنیاد شهرستان های تهران با یادآوری روزهای خدمت آن روحانی فقید در مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: هفت سال تلاش در راه خدمت به خاندان معظم شهدا و ایثارگران و همچنین تلاش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نام ایشان را بعنوان خادم الشهدا و ایثارگران در ذهن ها بخصوص مجموعه بنیاد حک کرد و امروزفقدان ایشان، سبب تاسف و تالم است چرا که یکی دیگر از یاران دیرین امام و مقام معظم رهبری را از دست دادیم.

مرتضوی با اشاره به خدمات حجت الاسلام شهیدی در طول دوران چهل ساله انقلاب اسلامی، اذعان کرد: تلاش در راستای حفظ و گسترش آرمان های امام (ره)، خدمت به کشور در مجلس شورای اسلامی، تلاش های علمی و حوزوی ایشان در را اعتلای فرهنگ اسلامی و سایر خدمات ایشان به کشور ستودنی است.

وی خاطرنشان کرد: ارتحال ایشان را به بیت مکرم و همه ملت ایران تسلیت می گویم و امیدوارم دعای خیر شهیدان بدرقه این روحانی عزیز باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز (یکشنبه) دار فانی را وداع گفت.

به گزارش فرتاک نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی متولد ۱۳۲۸ در محلات، از سال ۱۳۹۲ و همزمان با آغاز به کار دولت تدبیر و امید به عنوان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مشغول کار شد.

وی ۱۸ خرداد سال ۱۳۹۹ در نامه ای به رییس جمهوری استعفای خود را اعلام و علت آن را بیماری و عمل به توصیه پزشکان عنوان کرد.

مرحوم شهیدی نماینده محلات در دوره سوم مجلس شورای اسلامی بود و در فاصله سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸ به عنوان معاون کنسولی و امور مجلس وزارت امور خارجه فعالیت می‌کرد.

وی در دولت دهم، به مدت دو سال، از ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۰ مشاور رئیس‌جمهور و رئیس بازرسی نهاد ریاست‌جمهوری بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۶۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان