//
کدخبر: ۲۸۲۴۰۷ //

تسلیت‌ اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برای درگذشت استاد شجریان

خبر درگذشت محمدرضا شجریان که برای بسیاری سمبل موسیقی سنتی ایرانی بود، با واکنش‌های بسیاری از سوی هنرمندان دیگر حوزه ها همراه شد. در این راستا برخی از اهالی فرهنگ و هنر دست به قلم بردند، پیام تسلیت فرستادند و برخی هم با انتشار تصاویر و صدای این هنرمند فقید در شبکه های اجتماعی، خودشان را در این غم ملی سهیم کردند.

تسلیت‌ اهالی فرهنگ، هنر و رسانه برای درگذشت استاد شجریان
به گزارش فرتاک نیوز،

در میان چهره‌های فرهنگی و هنری که درگذشت محمدرضا شجریان را تسلیت گفتند، نام‌های آشنای بسیاری دیده می‌شود که در این گزارش تلاش شده است به برخی از آنها اشاره شود.

عادل فردوسی پور درگذشت زنده یاد شجریان را تسلیت گفت و نوشت: «او هرگز نمی میرد، او زنده است، در وجود ما که همواره، طنین صدایش در گوشمان، زمزمه نوایش برلب هایمان و مهر بی پایانش در قلب هایمان جاری خواهد بود.»

یونس شکرخواه، روزنامه نگار پیشکسوت و استاد دانشگاه در رشته علوم ارتباطات با انتشار تصاویری دونفره از خودش و محمدرضا شجریان، نوشت: «رفت و حالا پژواک فراق پردرد تو.»

 

ابراهیم حقیقی، هنرمند پیشکسوت در عرصه گرافیک نیز با انتشار تصویری از زنده یاد محمدرضا شجریان، با عبارت «دریغ و درد» و همچنین کامبیز درم بخش، هنرمند پیشکسوت کارتونیست با عبارت «تنها صداست که می ماند»، درگذشت این هنرمند را تسلیت گفتند. 

بزرگمهر حسین پور، هنرمند کارتونیست با انتشار فیلمی به صورت زنده، تصویری از زنده یاد شجریان را خلق کرد و به این شیوه درگذشت این هنرمند فقید را تسلیت گفت. 

همچنین امین زندگانی، مهراب قاسم خانی، هوتن شکیبا، لیلی گلستان، محسن کیایی، احسان کرمی، علی زند وکیلی، رضا بهرام، رضا کیانیان و ...  از دیگر هنرمندانی و چهره های فرهنگی بودند که درگذشت زنده یاد محمدرضا شجریان را تسلیت گفتند. 

محمدرضا شجریان پنجشنبه، ۱۷ مهر ماه پس از یک دوره طولانی مبارزه با بیماری، در سن ۸۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۴۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان