//
کدخبر: ۲۴۸۵۸۰ //

زمزمه در شبکه‌های اجتماعی چین؛ ویروس کرونا از آمریکا آمده است

برخی فعالان شبکه‌های اجتماعی در چین با استناد به گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های ژاپنی و آمریکایی می‌گویند این احتمال وجود دارد که ویروس کرونا از آمریکا به چین و سایر نقاط جهان سرایت کرده باشد.

زمزمه در شبکه‌های اجتماعی چین؛ ویروس کرونا از آمریکا آمده است
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روزنامه «مردم» چین، فعالان رسانه‌های اجتماعی در چین اخیراً فرضیه‌ای را درباره احتمال آغاز شیوع ویروس کرونا از آمریکا مطرح کرده‌اند.

موضوع احتمال آغاز شیوع ویروس کرونا از آمریکا پس از آن در شبکه‌های اجتماعی چین مطرح شد که شبکه تلویزیونی «آساهی» ژاپن گزارش داد که مرکز کنترل و پیشگیری‌ از بیماری‌ها در آمریکا (CDC) به‌تازگی شم کرده است که ممکن است تعدادی از بیش از 10 هزار بیماری که طی ماه‌های اخیر در این کشور بر اثر ابتلا به آنفلوانزا جان خود را از دست داده‌اند، در واقع به آنفلوانزا مبتلا نبوده و به دلیل ابتلا به ویروس دیگری (احتمالاً ویروس کرونا) جان باخته‌ باشند. آساهی گزارش داده است که این نهاد آمریکایی پس از شک کردن به این قضیه، تصمیم گرفته است که از روش‌های جدیدی برای آزمایش و چکاپ بیمارانی که نشانه‌های آنفلوانزا دارند، استفاده کند تا از عدم ابتلای آنها به ویروس کرونا مطمئن شود.

شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی (CNBC) آمریکا نیز گزارش داده است که مقامات مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های در آمریکا خبر آغاز برنامه جدید آزمایش و چکاپ بیماران دارای نشانه‌های آنفلوانزا به‌منظور تشخیص ابتلای احتمالی آنها به ویروس کرونا را تأیید کرده‌اند. این برنامه به‌زودی در پنج آزمایشگاه بزرگ در شهرهای لس‌آنجلس، سان‌فرانسیسکو، سیاتل، شیکاگو و نیویورک به اجرا در خواهد آمد.

فعالان شبکه‌های اجتماعی در چین می‌گویند این احتمال وجود دارد که ویروس کرونا در جریان مسابقات ارتش‌های جهان که در اواخر سال 2019 در چین برگزار شد و تعداد زیادی آمریکایی در آن حضور داشتند، از آمریکا به چین منتقل شده باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۵۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان