//
کدخبر: ۲۸۰۰۸۶ //

حاجی میرزایی: همه آموزش و پرورش یعنی سند تحول

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما نمی‌توانیم سند تحول آموزش را یک اولویت بدانیم در کنار سایر اولویت‌ها؛ همه آموزش و پرورش یعنی سند تحول، لذا همه تلاش ما معطوف به آن است که این سند را اجرایی کنیم.

حاجی میرزایی:  همه آموزش و پرورش یعنی سند تحول

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش عصر امروز (سه‌شنبه 1 مهر) بعد از حضور در کمیسیون آموزش مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع سند تحول بنیادین مهم‌ترین مأموریت آموزش و پرورش است که بنده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کردم که ما نمی‌توانیم بگوییم سند تحول یک برنامه است در کنار سایر برنامه‌ها.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی افزود: ما نمی‌توانیم سند تحول آموزش را یک اولویت بدانیم در کنار سایر اولویت‌ها؛ همه آموزش و پرورش یعنی سند تحول، لذا همه تلاش ما معطوف به آن است که سند تحول را اجرایی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: در کمیسیون آموزش مجلس گزارشی را از اقداماتی که از بدو ابلاغ سند تحول در آموزش و پرورش در دوره های مختلف و وزرای مختلف انجام شده ارائه کردیم. ضمن اینکه گزارشی هم در دوره فعلی ارائه کردم.

حاجی‌میرزایی گفت: اعضای کمیسیون آموزش مجلس نقطه‌نظراتی درباره سند تحول آموزش و پرورش داشته و نظرات‌شان را اعلام کردند و ان‌شاءالله ادامه مباحث در جلسات بعد پیگیری خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۰۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان