//
کدخبر: ۲۷۷۳۰ //
درحال بروز رسانی

گزارش لحظه به لحظه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی امروز 29 اردیبهشت ماه به طور همزمان از ساعت 8 صبح در سراسر ایران و هم چنین برای ایرانیان خارج ازکشور برگزار می گردد که تمام هم میهنان عزیز به دنبال گزارش لحظه به لحطه این انتخابات خواهند بود.

گزارش لحظه به لحظه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پایگاه خبری تحلیلی فرتاک نیوز قصد دارد برای دسترسی به آخرین اخبار و اطلاعات این رویداد بزرگ، گزارش لحظه به لحظه این انتخابات را اطلاع رسانی نماید.

همراهان گرامی می توانند برای دریافت آخرین اخبار انتخابات با فرتاک نیوز همراه بوده و تمامی اطلاعات مورد نظر را دریافت نمایند.

 

- عکس/اولین رای در انتخابات ایران به صندوق ریخته شد

 

gTSzAU4sHV3W

 

- تاکنون گزارشی از اشکال در دستگاههای رای گیری الکترونیک نیامده است

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: از آغاز رای گیری تاکنون گزارشی از اشکال دستگاههای رای گیری الکترونیک مبنی بر معیوب بودن و یا کار نکردن آن‌ها برای ما نیامده است.

 

9

 

- چهر‌ه‌های شناخته‌شده‎ای که تا این لحظه رای خود را به صندوق انداختند+اسامی

از راس ساعت ۸ صبح امروز (جمعه ۲۹ اردیبهشت) و با فرمان وزیر کشور مبنی بر آغاز انتخابات، شاهد حضور چشمگیر و گسترده مردم پای صندوق‌های رای در سراسر کشور بودیم.

در ادامه این گزارش شناخته شده‌ترین شخصیتهایی که تا این لحظه رای خود را به صندوق انداختند را از نظر می‌گذرانیم:

 

13960229000088_PhotoI

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه و همچنین حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و سید مصطفی هاشمی طبا سه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، تا این لحظه رای خود را به صندوق انداختند.

 

آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله سید هاشم بطحایی، سرلشکر محمد علی جعفری، سردار غلامحسین غیب پرور، اسحاق جهانگیری، محمد جواد ظریف، سید حسن قاضی زاده هاشمی، مصطفی معین، علی جنتی، محمدرضا عارف و هادی ساعی نیز از جمله شخصیتهای شناخته شده‌ای بودند که در نخستین دقایق و ساعتهای آغاز انتخابات، رای خود را به صندوق انداختند.

 

-  رای یک دختر رای ‌اولی در شیراز که دست ندارد + عکس

201

 

-   رئیسی رای خود را به صندوق انداخت

ابراهیم رییسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش رای خود را به صندوق انداخت.

 سیدابراهیم رئیسی دقایقی پیش با حضور در مسجد ارشاد شهر ری، رای خود را به صندوق انداخت.

330

 

- ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات آماده دریافت گزارش های مستند و مستدل است

ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در اطلاعیه شماره 2 آمادگی خود را برای دریافت گزارش‌های مردمی اعلام کرد.

 

 در اطلاعیه شماره ٢ هیات مرکزی نظارت بر انتخابات آمده است:

22Ettelaeiye-20

با توجه به اهمیت نظارت بر انتخابات و نقش تعیین کننده گزارش‌های مردمی در حفظ سلامت انتخابات و صیانت از آرای ملت، بدین وسیله هیأت مرکزی نظارت

بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری آمادگی خود را جهت دریافت گزارش‌های مستند و مستدل عموم مردم از طرق زیر اعلام می‌نماید:

1) شماره تلفن های 4 ـ64362860

2) تلفن گویا به شماره 66401012 جهت دریافت پیام‌های صوتی و نمابر.

3) پست الکترونیکی به آدرس: info@shora-gc.ir

4) آدرس پستی: تهران، خیابان امام خمینی(ره) ، روبروی دانشکده افسری امام علی(ع)، خیابان فلسطین جنوبی، شورای نگهبان.

 

- عکس/حضور عروس و داماد برای شرکت در انتخابات 96

 

1941934

 

-  شعبه اخذ رای در میلان-ایتالیا

ساعت 8صبح و در هوای بارانی بیش از 200 نفر درصف هستند. تعداد زیادی از ایرانیان مقیم ایتالیا از شهر های اطراف برای رای دادن به میلان آمده اند

320078_682

 

- میرسلیم: اگر رای نیاورم به منتخب مردم تبریک می‌گویمش

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: حضور مردم الحمدالله خیلی باشکوه بوده و انشاءالله نتیجه مطلوب حاصل شود.

سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز با حضور در مسجد قبا در جمع خبرنگاران، گفت: انتخابات‌های زیادی از اول انقلاب برگزار شده که نتیجه بعضی از آنها موافق و برخی دیگر مخالف نظر ما بوده و این بار هم اینگونه است و ما به قانون احترام می‌گذاریم.

میرسلیم در پاسخ به این پرسش که اگر شما رای نیاورید، اولین اقدام‌تان چیست؟ گفت: اولین کاری که می‌کنم به منتخب مردم تبریک می‌گویم و دستاورهایی که از شناخت کشور دارم را در اختیارش می‌گذارم. حضور مردم الحمدالله خیلی باشکوه بوده و انشاءالله نتیجه مطلوب حاصل شود.

1396022322415268610836404

 

-نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آرای خود را در کدام منطقه تهران به صندوق انداختند؟

نامزد های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هر کدام در مناطق مختلف تهران رای خود را به صندق انداختند.

سید مصطفی آقا میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجدقبا تهران، رای خود را به صندوق انداخت.

 

1942068

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در حسینیه ارشاد تهران، رای خود را به صندوق انداخت.

1942047

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد ارشاد شهرری، رای خود را به صندوق انداخت.

1941929

سید مصطفی هاشمی طبا نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مدرسهشهید قاسم زاده خیابان شهید عراقی، رای خود را به صندوق انداخت.

1942051

 

- نتیجه انتخابات حتما به نفع من نخواهد بود

نامزد دوازدهمین دروه انتخابات ریاست جمهوری گفت: نتیجه انتخابات به نفع من نخواهد بود زیرا خودم به آقای روحانی رأی دادم و همیشه به قانون چه در این زمینه و چه در زمینه های دیگر پایبند بوده‌ام.

 سید مصطفى هاشمى طبا پس از شرکت در رأی گیری و در جمع خبرنگاران درباره احساسش پس از شرکت در انتخابات اظهار داشت: إحساسم این است که در زمینه موضوعاتی که مدنظرم بود کار خود را انجام داده ام و یک رأی خود را به صندوق انداختم.

 

- آیت الله جنتی رأی خود را به صندوق انداخت

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات و دبیر شورای نگهبان رأی خود را به صندوق سیار مستقر در شورای نگهبان انداخت.

آیت الله احمد جنتی رأی خود را به صندوق سیار شماره ١٦ ١٦ در محل شورای نگهبان انداخت

82536197-71624354

 

- تخلف در صندوق حسینیه ارشاد

یکی از صندوق‌های اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حسینیه ارشاد فاقد برچسب است که تخلف محسوب می‌شود.

یکی از صندوق‌های اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حسینیه ارشاد فاقد برچسب است و مردم در این صندوق رای خود را می‌اندازند.

صندوقی فاقد برچسب باشد به معنای این است که آن صندوق مورد تایید ستاد انتخابات و شورای نگهبان نیست.

JamNewsImage12572814

 

- حضور پیرزن 104 ساله پای صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری(عکس)

 

پیر+زن+104+ساله

 

اطلاعیه شماره 21 ستاد انتخابات کشور

توضیحات ستاد انتخابات کشور در باره ضرب مهر انتخابات در شناسنامه‌ها

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که چنانچه صفحه انتخابات در شناسنامه‌ای کاملاً پرشده باشد، مهر انتخابات در قسمت مناسبی از صفحه توضیحات شناسنامه ضرب می گردد.

636307847426779937

در اطلاعیه شماره 21 ستاد انتخابات کشور آمده است: همانگونه که مسئولین محترم شعب ثبت نام و اخذ رأی آگاهی دارند، در شناسنامه های موجود، صفحه چهارم یا آخر، اختصاص به انتخابات دارد، لذا باید مهر انتخابات در اولین مربع خالی بعد از مهرهای ثبت شده انتخابات گذشته در صفحه مخصوص انتخابات زده شود.

ضمناً چنانچه صفحه مزبور کاملاً پرشده باشد، مهر انتخابات در قسمت مناسبی از صفحه توضیحات شناسنامه ضرب می گردد. توجه نمایید که کارتهای منضم به شناسنامه که مخصوص ضرب مهرهای اضطراری است هیچگونه ارتباطی به انتخابات ندارد و به هیچ عنوان نباید در این امر از آن استفاده شود.

 

- هیات نظارت بر انتخابات خارج از کشور، آغاز شمارش آرا در شعب خارج را تکذیب کرد

حسن قشقاوی، معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان و رئیس ستاد هیات نظارت بر انتخابات خارج از کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: رای‌گیری در کلیه شعب خارج از کشور همچنان ادامه دارد و شمارش آرا آغاز نشده است

57463147

در این اطلاعیه آمده است:

احتراما نظر به اینکه آمار و ارقامی مبنی بر اعلام نتایج صندوق های رای در خارج از کشور در بعضی از کانال‌های خبری درج گردیده است بدینوسیله ضمن تکذیب اخبار موجود به اطلاع می‌رساند رای گیری در کلیه شعب خارج از کشور همچنان ادامه دارد و شمارش آراء آغاز نشده است. بدیهی است پس از اتمام رای گیری از طریق مراجع قانونی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

-  سیل ایرانی‌ها به سمت صندوق‌های رأی جاری شد

مردم ایران برای تعیین نتیجه انتخابات ازدحام کرده اند؛ انتخابتی که به رویارویی حسن روحانی با ابراهیم رئیسی، مخالف قدرتمند وضع موجود انجامیده است».

JamNewsImage14133410

پایگاه خبری شبکه سی ان ان (CNN) در گزارشی به انعکاس فضای انتخاباتی در ایران پرداخته و از جاری شدن سیل رای دهندگان ایرانی به سمت صندوق های رای خبر داده است.

سی ان ان نوشت: جمعیت انبوه رای دهندگان ایرانی در مراکز اخذ رای ازدحام کرده اند تا نقش خود را در انتخابات ایفا کنند؛ انتخابتی که به رویارویی حسن روحانی، رئیس جمهور کنونی با ابراهیم رئیسی، مخالف قدرتمند وضع موجود انجامیده است.

در شرایطی که بسیاری از مردم می گویند وضع اقتصادی آنان پس از برجام بهبود نیافته و وعده های دولت عملی نشده است، سی ان ان، انتخابات امسال را نوعی رفراندوم درباره برجام دانست.

سی ان ان افزود: ابرایم رئیسی، روحانی محافظه کار که نزدیکترین رقیب روحانی است منافع اقتصادی برجام را زیر سوال برده است.

در ادامه این گزارش می خوانیم: آیت الله علی خامنه ای، رهبر عالی ایران در میان نخستین افرادی بود که رای خود را به صندوق انداخت و از دیگران نیز خواست که چنین کنند.

سی ان ان به نقل از رهبر معظم انقلاب نوشت: بر این باورم که انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و سرنوشت کشور در دستان مردم قرار دارد.

 

وزیر اطلاعات: هیچگونه اتفاق ضدامنیتی تا الان نداشته‌ایم

 

وزیر اطلاعات گفت: تا الان هیچگونه اتفاق ضدامنیتی را نداشتیم و ان شاالله تا پایان رأی‌گیری هم نداشته باشیم.

وزیر+اطلاعات

 حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات  که رای خود را در محل وزارت کشور به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران اظهارداشت:‌تا الان موردی که جریان‌های ضدانقلاب و ضدامنیتی که توانسته باشند آسیبی به امنیت انتخابات بزنند نداشته ایم.

وی تصریح‌کرد: همکاران در حال رصد هستند و اگر ببینند توطئه‌ای از سوی وجود دارد زیر ضربه می برند؛ تا الان هیچگونه اتفاق ضد امنیتی را نداشته‌ایم و ان شاءالله تا پایان رای‌گیری هم نداشته باشیم.

علوی البته این را هم گفت که چندین گروه کوچک و بزرگ زیر ضربه رفتند و تاکنون هیچ موردی که جریان های ضد انقلاب آسیبی به انتخابات و حضور پرشور مردم برسانند، نداشتیم.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه یقین داشتیم مردم در انتخابات حضور خود را به منصه ظهور می‌گذارند، افزود: به لطف خدا تا این لحظه شاهد حضور پرشور و آگاهانه آنها و پاسخشان به فرمایش رهبر برای حضور در صحنه انقلاب هستیم.

علوی تصریح کرد: خوشبختانه امنیت درون زایی که از حضور یکایک مردم می جوشد، اثرات خود را گذاشته است و در مناسبت‌های گذشته که جریان های ضد امنیتی و ضد نظام سعی می‌کردند تا به نوعی حضور خود را نشان دهند و تهدیداتی بیافرینند ، اما در این دوره شاهد افت این فعالیت‌ها هستیم.

ستاره زن سینما در صف رای

هدیه تهرانی بازیگر سینما در مدرسه شهدای رسانه پای صندوق رای رفت.

هدیه تهرانی بازیگر سینما با حضور در مدرسه شهدای رسانه پای صندوق رای حاضر شد.

08b31103-1e22-4499-8ab0-5da50f42bdbb

 

- حضور خانواده محسن هاشمی در جماران

 

خانواده محسن هاشمی رای خود را در صندوق انداختند.

محسن هاشمی رفسنجانی به همراه خانواده در حسینیه جماران حضور پیدا کردند و رای خود را در صندوق های اخذ رای انداختند.

photo_۲۰۱۷-۰۵-۱۹_۱۴-۰۳-۳۵

 

- حضور اعضای تیم ملی والیبال ایران،پای صندوق رای/ عکس

 

حضور اعضای تیم ملی والیبال ایران،پای صندوق رای سیار در شهر کاتوویچ (کاتوویتسه)

320360_300

 

- مشکلات باران کوثری برای رای دادن! (عکس)

 

7463

 

-  عکس/ رضا عطاران هم رای داد

photo_2017-05-19_14-34-49

 

- رای دادن بهنوش طباطبایى در انتخابات 96 در جمهورى چک + عکس

 

photo_2017-05-19_14-39-17

 

- اطلاعیه شماره (23) ستاد انتخابات کشور

،

اطلاعیه شماره 23 ستاد انتخابات کشور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاعیه شماره (23)

به اطلاع کلیه جوانان برومند میهن اسلامی ایران می رساند، سن انتخاب کنندگان در کلیه انتخابات جاری 18 سال تمام می باشد. یعنی کلیه متولدین روز 29 اردیبهشت ماه سال 1378 و قبل از آن می توانند با حضور در شعب اخذ رای در انتخابات شرکت نمایند

 

بازیگرمحبوب با ویلچر در انتخابات شرکت کرد+عکس

36863_746

 

اصغر فرهادی و ایرانی‌ها در کن رای دادند

سینماگران حاضر در جشنواره فیلم کن رای‌ خود را به صندق انداختند.

به گزارش فرتاک نیوز،

 سینماگران و ایرانی‌های حاضر در هفتادمین جشنواره فیلم کن نیز همزمان با مردم کشورمان در رای‌گیری دروازدهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کردند.

اصغر فرهادی و فاطمه معتمد آریا از جمله چهره‌هایی بودند که رای خود را به صندوق انداختند.

57491548

 

57491543

 

 

جادوگر رای خود را به صندوق انداخت+عکس

پیشکسوت محبوب پرسپولیس و تیم ملی فوتبال رای خود را به صندوق انداخت.

علی کریمی پیشکسوت محبوب پرسپولیس و تیم ملی فوتبال امروز رای خود را در صندوق انداخت.

 

 

پرسپولیسی‌ها هم رای دادند+عکس

 

محسن مسلمان و مهدی طارمی بازیکنان تیم پرسپولیس رای خود را به صندوق انداختند.

 محسن مسلمان ومهدی طارمی بازیکنان پرسپولیس با حضور در یکی از شعبه های اخذ رای، رای خود را در صندوق انداختند.

پیش از این نیز بیرانوند و برخی دیگر از بازیکنان پرسپولیس در انتخابات حضور پیدا کردند.

index

 

خانم بازیگر در صف رأی + عکس

عکسی که از شبنم قلی خانی در حال رأی دادن منتشر شده است.

36866_305

 

صف طولانی انتخابات در ملبورن استرالیا/عکس

320418_807

 

عکس/ بدل کریس رونالدو در صف انتخابات

1942487

 

ترانه علیدوستی در حال انداختن برگه رأی در صندوق/ عکس

 

ترانه علیدوستی عکسی از خود در کنار بهاره هدایت را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که در حال انداختن رای به صندوق هستند. او بخشی از یک بیتِ سعدی را به عنوان کپشن این عکس انتخاب کرده است: «به قدر وسع بکوشم.»

این بیت سعدی به طور کامل این است: «به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل/ و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم»

msQlTIdO80Ri

آزاده نامداری و دخترش در پای صندوق رای+ عکس

 

حضور گندم عبادی و آزاده نامداری در انتخابات.

آزاده نامداری نوشت:

خدایا به امید تو.

H9o8cLiNWgTX

 

«رئیسی» به وزارت کشور می‌رود

 

کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تا دقایقی دیگر در ستاد انتخابات کشور حضور می‌یابد.

 به گزارش فرتاک نیوز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تا دقایقی دیگر در ستاد انتخابات کشور حضور می‌یابد.

تخلفات گسترده در سراسر کشور یکی از دلایل حضور وی در وزارت کشور ذکر شده است.

1396012201132695010498034

 

 

رأی دادن بهنوش طباطبایی در جمهوری چک/ عکس

بهنوش طباطبایى، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که در حال حاضر در ایران نیست، در جمهورى چک راى خود را در صندوق انداخت.

cyaP2dGbrY09

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان