//
کدخبر: ۲۷۶۹۴۳ //

امام جمعه موقت تهران: باید شعار برآمده از ایمان باشد که عمل را تا پایان برساند

امام جمعه موقت تهران گفت: با شعار هیچ ملتی به قدرت نمی‌رسد و باید شعار برآمده از ایمان باشد که عمل را تا پایان برساند و مسیر را تا رسیدن به مقصد ادامه دهد.

امام جمعه موقت تهران:  باید شعار برآمده از ایمان باشد که عمل را تا پایان برساند

محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در مراسم بزرگداشت شهیدان والامقام محمدعلی رجایی، محمدجواد باهنر و سایر شهدای گرانقدر هشتم شهریورماه که در مقبره این شهدا واقع در آرامستان بهشت زهرا(س) برگزار شد، اظهار کرد: این شهدای عزیز مردانی هستند که به پا ایستادند تا ملت بزرگ ایران از گردنه های سخت باقدرت عبور کند.

وی با بیان اینکه دغدغه شهید رجایی بندگی خدای متعال و پاکیزگی از گناه بوده است، افزود: شهید رجایی در دوران عمر مبارکش کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته که همه سرشار از طهارت، ایمان، عمل صالح و استقامت در صراط مستقیم است و همواره سعی می‌کرد تا وظیفه خود را بشناسد و مسؤولیت خود را به شایستگی به پایان برساند. 

به گزارش فرتاک نیوز؛ امام جمعه موقت تهران گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو شخصیت عالم، صالح، عادل، فداکار، دلباخته به خدا و دارای عزم و اراده بودند که در صورت تداوم عمر می‌توانستند منشأ تحولات بزرگی باشند. 

ابوترابی‌فرد در ادامه با اشاره به تحولات مختلف چهل سال گذشته تصریح کرد: در طول انقلاب همیشه شاهد بوده‌ایم که دست ناپاک استکبار، مزدوران او و جریان نفاق برای ما توطئه های بزرگ و کوچک و مصائب مختلفی خلق کردند. 

وی اضافه کرد: در این چهار دهه ملت ایران با عبور از چالش های سخت و با تبدیل تهدیدهای بزرگ به فرصت های استثنایی، راه را برای آفرینش این جایگاه خطیر هموار کردند و کشتی انقلاب با امامت حضرت امام راحل، رهبری داهیانه و مبتنی بر علم و اندیشه و ایمان مقام معظم رهبری، حضور ملت بزرگ و خیل شهدا راه های سختی طی نموده و در این جایگاه قرار گرفته است.  

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه ما باید با رصد دقیق راه شهدا و پیمودن این راه مسیر عزت و عظمت ملت ایران را هموار کنیم، گفت: ملت بزرگ امروز در شرایط سختی قرار دارد و در وضعیتی که با همه دنیای استکبار روبرو است، باید با وحدت کلمه و انسجام، با قدم برداشتن در راه نورانی شهدا و توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب قدم ها را با ایمان، عقلانیت و علم برداریم تا قله های دیگری فتح شود و جامعه ما از این سختی ها و مشکلات عبور کند و در شرایطی که شایسته ملت ایران و اسلام است قرار بگیرد. 

ابوترابی‌فرد با تاکید بر انجام عمل صالح بیان کرد: با شعار هیچ ملتی به قدرت نمی‌رسد و باید شعار برآمده از ایمان باشد که عمل را تا پایان برساند و مسیر را تا رسیدن به مقصد ادامه دهد، چراکه اگر در نیمه راه توقف کنیم، شکست قطعی است. 

وی با بیان اینکه امروز دغدغه مهم رهبر استقامت در راه مستقیم و ایستادگی تا رسیدن به نتیجه است، ادامه داد: هیچ ملتی بدون صبر و استقامت به نتیجه نرسیده‌اند همانگونه که ۳۰ هزار شهید خفته در آرامستان بهشت زهرا(س) نماد استقامت است، یقین داریم که جهان آینده را شهدا و اهل ایمان می‌سازند و معماران آینده جهان کسانی هستند که صبر و استقامت پیشه می‌کنند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۹۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان