//
کدخبر: ۲۶۸۱۱۱ //

ارائه خدمات نوین در اولویت برنامه‌های توسعه‌ای بانک سینا است

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب استان زنجان، گفت: گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات نوین، همواره در صدر استراتژی ها و اولویت برنامه های توسعه ای این بانک قرار دارد.

ارائه خدمات نوین در اولویت برنامه‌های توسعه‌ای بانک سینا است
به گزارش فرتاک نیوز،

 دکتر ایمانی با حضور در جمع همکاران شعب استان زنجان ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته در جهت تحقق اهداف و شاخص های عملکردی گفت: هدف بانک سینا، تامین نیازها و جلب رضایت مشتریان بر اساس چارچوب ها و دستورالعمل های قانونی است و قطعا موفقیت هایی هم که تاکنون در این زمینه حاصل شده، نتیجه تعامل، همراهی و اعتماد این عزیزان به برنامه ها و اقدامات بانک بوده است.

وی افزود: در پاسخ به اعتماد مشتریان، بانک سینا برنامه های متعددی را برای حضور موثر در نظام بانکی کشور مدنظر دارد تا بتواند از طریق تحرک بخشی به ساختارها و افزایش حجم عملیات بانکی، زمینه سودآوری و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان و ذینفعان را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله این برنامه ها گسترش خدمات بانکداری الکترونیک با بهره گیری از فناوریهای روز در حوزه زیرساختها و خدمات حوزه فناوری اطلاعات برای ارائه خدمات پیشرفته و مطلوب، همسو با نظام اقتصاد دیجیتالی کشور است.

ایمانی، از دیگر برنامه ها را کاهش بروکراسی های اداری در زمینه تخصیص منابع با رویکرد پرداخت تسهیلات خرد و متوسط در کنار تنوع بخشی به خدمات و محصولات بانک در این حوزه برشمرد و با تاکید بر ضرورت ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات شعب در سطح کشور، آمادگی بانک سینا را برای اعطای تسهیلات و صدور انواع ضمانت نامه های بانکی مورد نیاز بخش های مختلف تجاری و تولیدی کشور اعلام کرد.

وی که در جریان این سفر، در مراسم افتتاح دفتر مدیریت منطقه جدید البرز، قزوین و زنجان نیز شرکت کرد با اشاره به ظرفیت های این منطقه، گفت: فعالیت این مدیریت در شهرهایی که برخوردار از زیرساختهای مناسب و دارای پتانسیل های بالا در زمینه تولید، صنعت و کشاورزی هستند، فرصت مناسبی است تا به سرعت به اهداف ترسیم شده، دست پیدا کرده و حتی این قابلیت را داراست که در جایگاههای بالا در بین مدیریت های مناطق بانک قرار گیرد. بنابراین انتظار داریم همکاران با استفاده از امتیازات بانک و بازاریابی مناسب، عزم خود را برای دستیابی به این هدف مهم، جزم کنند.

گفتنی است معاونان برنامه ریزی، سرمایه های انسانی، شعب و مناطق و فناوری اطلاعات در این سفر، همراه مدیرعامل بانک سینا بودند و در جریان آخرین وضعیت عملکرد شعب قرار گرفتند. همکاران نیز نقطه نظرات خود را برای پیشبرد بهینه اهداف مطرح کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۱۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان