//
کدخبر: ۲۶۶۷۲۲ //

افزایش ۳۰ درصدی قیمت تایر در ستاد تنظیم بازار

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات با ارسال نامه‌ای به یکی از شرکت‌های تولید‌کننده تایر افزایش 30 درصدی قیمت تایر در ستاد تنظیم بازار را تایید کرد.

افزایش 30 درصدی قیمت تایر در ستاد تنظیم بازار
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید منایی عضو هیات مدیره و معاون نظارت بر کالاهای اساسی و سرمایه‌ای سازمان حمایت با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل یک شرکت تولیدی تایر با موضوع «ابلاغ نرخ جدید تایر» اعلام کرد که در جلسه ستاد تنظیم بازار مورخ 99.3.31 با افزایش 30 درصدی قیمت تایر موافقت شده است. 

در این نامه آمده است: 

جناب آقای زینعلی مدیرعامل محترم شرکت تولیدی کویر تایر

موضوع: ابلاغ نرخ جدید تایر

سلام علیکم، با عنایت به تصمیمات نود و ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار موضوع ابلاغیه شماره 60.80011 مورخ 99.3.31 مبنی بر موافقت با افزایش قیمت 30درصدی انواع تایرهای تولیدی و عطف به نامه شماره 99.5552 مورخ 99.3.31 انجمن صنفی صنعت تایر و نامه شماره 3655. م  مورخ 99.4.2 منضم به فهرست قیمت تایرهای تولیدی، بدین وسیله اعمال نرخ‌ نامه رسمی آن شرکت (پیوست) با رعایت نکات مهم مندرج در نامه شماره 370.98.19362 مورخ 99.4.2 از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.

لازم به ذکر است، اهتمام ویژه به اجرای سایر تصمیمات دستور دوم مصوبه فوق‌الذکر از جمله ثبت اطلاعات توزیع انواع تایر در سامانه جامع تجارت مورد تأکید است.

وحید منایی

عضو هیأت مدیره و معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌‌ای و خدمات

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۷۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان