//
کدخبر: ۲۶۲۸۸۸ //

حال عمومی کشاورز خوب است

حال عمومی استاد محمدعلی کشاورز رو به بهبودی است و این هنرمند بزودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

حال عمومی کشاورز خوب است
به گزارش فرتاک نیوز،

حال عمومی استاد محمدعلی کشاورز رو به بهبودی است و این هنرمند بزودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما، تاتر و تلویزیون این روزها در بیمارستان بستری است و مراحل پایانی درمانی خود را طی می‌کند.

یکی از نزدیکان این هنرمند پیشکسوت در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره بیماری این هنرمند، گفت: استاد کشاورز چند روز پیش به دلیل عارضه کلیوی و بالا رفتن سطح کراتین خون در بیمارستان بستری شد و بلافاصله مراحل درمانی خود را زیر نظر تیم پزشکی آغاز کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه  کراتین خون این هنرمند از حد نرمال بالاتر بود و خطر از کار افتادن کلیه ها این هنرمند را تهدید می‌کرد به تشخیص پزشک‌ مراحل سرم تراپی آغاز و  در حال حاضر میزان کراتین خون‌شان به حد طبیعی نزدیک شده و وضعیت‌شان پایدار است.

وی ادامه داد: خوشبختانه و با اقدام به موقع نیازی به دیالیز کلیه برای این هنرمند احساس نشده و امیدواریم طی چند روز آینده با رسیدن به وضعیت پایدار این هنرمند با اجازه تیم پزشکی از بیمارستان مرخص شود.

محمدعلی کشاورز از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون ایران در ۲۶ فروردین ۱۳۰۹ در اصفهان متولد شد. 
این هنرمند که دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر است، در سینما، تئاتر و تلویزیون بارها در نقش‌ها و ژانرهای گوناگون حضور داشته است.

او در بازیگری، همراهِ علی نصیریان، زنده‌یاد جمشید مشایخی، داود رشیدی و عزت‌الله انتظامی پنج بازیگر مرد ماندگار تاریخ تئاتر و سینما و تلویزیون ایران به‌شمار می‌آیند.

از آثار ماندگار استاد کشاورز، به مجموعه‌های تلویزیونی دایی‌جان ناپلئون، آتش بدون دود، هزاردستان (در نقش شعبان استخوانی)، سربداران (در نقش خواجه قشیری)، افسانه سلطان و شبان (در نقش خوابگزار اعظم)، پدرسالار و گرگ‌ها می‌توان اشاره کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۸۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان