//
کدخبر: ۲۵۴۰۶۰ //

دو قلوهای تازه متولد شده در هند کووید و کرونا نام گرفتند

یک پدر و مادر هندی، فرزندان دو قلوی خود را که در طول قرنطینه ناشی از گسترش ویروس کرونا به دنیا آمده اند.کووید و کرونا نامگذاری کردند.

دو قلوهای تازه متولد شده در هند کووید و کرونا نام گرفتند
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش شبکه خبری "ایندیا تودی"،  با اینکه شیوع ویروس کرونا در جهان به بحران بزرگی تبدیل شده است، این خانواده هندی تصمیم گرفته است برای اولین فرزندان خود نام های کووید و کرونا انتخاب کنند.

این دو نام در ذهن بسیاری نگرانی ایجاد می کند، اما برای این زوج اهل شهر رایپور در ایالت چتیزگر، آنها نمادی از پیروزی بر سختی ها هستند.

پریتی ورما مادر این دو قلوها گفت: ما در میان قرنطینه ناشی از ویروس کرونا صاحب یک پسر و دختر دوقلو شدیم. آنها دوره سخت قرنطینه را به یاد ما می آورند. بنابراین تصمیم گرفتیم نام فرزندان خود را کووید و کرونا بگذاریم.  این ویروس در واقع خطرناک و تهدیدی برای  زندگی است، اما شیوع آن باعث شده تا مردم به بهداشت و سایر عادت های خوب، توجه بیشتری کنند.

اکنون این دو قلو به مرکز توجه در بیمارستان شهر رایپور تبدیل شده اند و پزشکان و پرستاران نیز آنها را به نام های کووید و کرونا صدا می زنند.

در بیست و چهار ساعت گذشته بیش از ۴۰۰ مورد ابتلا به ویروس کرونا  در هند به ثبت رسیده و به این ترتیب تا پایان روز پنجشنبه، آمار مبتلایان به این ویروس در هند به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است. همچنین ۷۰ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۰۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان