//
کدخبر: ۲۵۳۸۹۸ //

سرلشکر باقری: هرسوء ظن آمریکا با واکنش شدید مواجه خواهد شد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:اتفاقاتی که ظرف هفته های اخیر علیه پایگاه های آمریکایی افتاده عکس العمل طبیعی مردم عراق در برابر اقدام شیطانی آنها در رابطه با ترور شهید سلیمانی است

سرلشکر باقری: هرسوء ظن آمریکا با واکنش شدید مواجه خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز و در حاشیه نشست قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران گفت: در روزهای اخیر فعالیت های نظامی آمریکا در فضای عراق و خلیج فارس افزایش یافته و در فضای روانی و رسانه ای هم آنها به شکل انبوهی در حال شایعه پراکنی هستند.

وی افزود: ما این فعالیت ها را کاملاً زیر نظر داریم و در مجموعه های اطلاعاتی ما تمامی این فعالیت ها ثبت می شود و ما لحظه به لحظه آنها را دنبال می کنیم.

وی همچنین گفت: اتفاقاتی که ظرف هفته های اخیر علیه پایگاه های آمریکایی در عراق افتاده عکس العمل طبیعی مردم عراق و نیروهای مقاومت در برابر اقدام شیطانی آنها در رابطه با ترور شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس فرمانده نیروهای مقاومت عراق است و هیچ ارتباطی به کشور ما ندارد و اینکه آمریکایی این موضوع را به ایران نسبت می دهند فرافکنی است.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه آمریکایی ها به خوبی مطلع هستند که مردم منطقه با حضور نظامی آنها در این کشورها مخالف هستند تاکید کرد: این عکس العمل طبیعی مردم عراق است و ما صحنه ها را زیر نگاه خود داریم و در دفاع از کشورمان ایستادگی می کنیم.

وی افزود: طبیعتاً ما مثل همیشه بر این موضوع تاکید داریم که اگر بیگانگان کوچکترین چشمداشت یا اقدام یا نظر سوئی نسبت به امنیت کشور ما داشته باشند با شدیدترین عکس العمل ها مواجه خواهند شد، زیرا جمهوری اسلامی هیچگونه دخالتی در این صحنه ها نداشته و هیچ قصدی هم برای تعرض به نیروهای بیگانه ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۸۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان