//
کدخبر: ۲۴۸۶۹۳ //

کاهش ۲۳درصدی پروازهای اروپایی بزرگترین ایرلاین بلژیک

شرکت هواپیمایی بروکسل ایرلاینز از کاهش ۲۳ درصدی پروازهای اروپایی خود خبر داده است.

کاهش ۲۳درصدی پروازهای اروپایی بزرگترین ایرلاین بلژیک
به گزارش فرتاک نیوز،

 با توجه به شیوع گسترده و ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان، بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی اقدام به لغو ، تعلیق یا کاهش پروازهای خود به مبدا و مقصد مناطق و کشورهای درگیر کرونا کرده‌اند.

از جمله کشورهایی که بیشترین درگیری و آمار مبتلایان به ویروس کرونا را به نام خود ثبت کردند می‌توان به چین کره جنوبی ایران و ایتالیا اشاره کرد.

در اروپا، ایتالیا بیشترین آمار مبتلایان و جان باختگان این ویروس خطرناک را به نام خود به ثبت رسانده است و همین موجب شده که از آغاز شیوع کرونا در این کشور، بسیاری از پروازهای داخلی و خارجی به مبدا و مقصد شهرهای مختلف ایتالیا به خصوص نواحی شمالی این کشور، تا اطلاع ثانوی لغو شده و به حالت تعلیق دربیاید. 

حالا بر اساس گزارش The Brussels Times، شرکت هواپیمایی بروکسل ایرلاینز در بلژیک تحت تاثیر کاهش تقاضای سفرهای هوایی در اروپا و همچنین به منظور جلوگیری از انتقال و انتشار بیشتر ویروس کرونا به این کشور، علاوه بر لغو پروازهای ایتالیا ، به تازگی از کاهش ۲۳ درصدی پروازهای خود در این قاره سبز خبر داده است.

 بروکسل ایرلاینز ، شرکت هواپیمایی حامل پرچم بلژیک و بزرگترین ایرلاین فعال در این کشور به شمار می رود. 

ویروس کرونا که در ابتدا از چین آغاز شد، هم اکنون بالغ بر ۹۸ هزار نفر را در کشورهای مختلف جهان درگیر و آلوده کرده و جان بیش از سه هزار و ۳۰۰ نفر را نیز گرفته است. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۶۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان