//
کدخبر: ۲۴۶۹۵۵ //

امکانات ویژه وزارت ارتباطات برای آموزش مجازی مدارس و دانشگاه‌ها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی نوشت: با توجه به احتمالی تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال امکانات ویژه‌ای را برای آموزش مجازی و از راه دور فراهم کرده‌ایم تا بتوانیم با شعار «تجمع کمتر پیشگیری بیشتر» با کرونا ویروس مبارزه کنیم.

امکانات ویژه وزارت ارتباطات برای آموزش مجازی مدارس و دانشگاه‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی نوشت: با توجه به احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال جاری وزارت ارتباطات برای همکاری با وزارت علوم و آموزش و پرورش امکانات ویژه‌ای را برای آموزش مجازی و از راه دور دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم کرده است.

* همکاری وزارت ارتباطات با وزارت علوم و آموزش و پرورش

وی افزود: این وزارتخانه در راستای مبارزه با کروناویروس در همکاری با وزارت علوم و آموزش و پرورش امکانات ویژه‌ای را برای آموزش مجازی و از راه دور فراهم کرده است تا میلیون‌ها دانش‌آموز و دانشجو ضمن حفظ سلامت خود از تحصیل علم جا نمانند.

*  شعار تجمع کمتر پیشگیری بیشتردر مبارزه با کرونا ویروس

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وظیفه خود می‌داند تا با فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای آموزش مجازی و از راه دور به مبارزه با کروناویروس بپردازد و با شعار تجمع کمتر پیشگیری بیشتر تلاش دارد از دانشجویان و دانش‌آموزان حمایت کند و با کرونا ویروس به مبارزه بپردازد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۹۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان