//
کدخبر: ۲۱۷۷۴۶ //

آذری جهرمی: زائران در عراق از رومینگ استفاده نکنند

وزیر ارتباطات بابیان اینکه زائران اربعین در عراق نباید از رومینگ استفاده کنند، گفت: این خدمات بسیار گران و به نرخ تماس بین‌الملل محاسبه می‌شود.

آذری جهرمی: زائران در عراق از رومینگ استفاده نکنند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از رادیو اربعین، محمدجواد آذری جهرمی بابیان اینکه به زائران اربعین توصیه می‌شود که به‌هیچ‌وجه مگر در موارد بسیار ضروری از رومینگ اصلاً استفاده نکنند، ابراز داشت: رومینگ در کشور عراق گران و هزینه آن بسیار بالا است.

وی ضمن بیان اینکه اگر خط خود را در کشور عراق روشن کنید صرفاً پیامک دریافت برای شما رایگان است، افزود: اگر دو خط ایرانی در عراق رومینگ شوند و این دو خط باهم تماس برقرار کنند برای هر دو طرف مکالمه با نرخ بین‌الملل محاسبه خواهد شد

 وزیر ارتباطات بابیان اینکه در چنین مواقعِ استفاده از سیم‌کارت عراقی به زائران اربعین پیشنهاد می‌شود، ابراز داشت: با استفاده از این شیوه ۹۰ درصد مکالمات رایگان تمام خواهد شد و بهتر است زائران به‌هیچ‌عنوان از سیم‌کارت ایرانی در عراق استفاده نکنند.

آذری جهرمی بابیان اینکه گروهی از سازمان‌های مردم‌نهاد متشکل از جوانان جهادی سال گذشته در مسیر اربعین برای رساندن گمشده‌ها به یکدیگر نرم‌افزاری را طراحی کرده بودند، تصریح کرد: در وزارت ارتباطات به این جوانان کمک شد و شاهد خدمات بسیار خوبی در این حوزه بودیم.

وی افزود: سال گذشته وزارت ارتباطات به ۱۰۰ ایستگاه خدمات ارتباطی و تلفنی برای اربعین خدمات لازم را ارائه کرده است که امسال نیز فعال هستند و علاوه بر آن اپلیکیشن های دیگری نیز رونمایی شده که به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۷۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان