//
کدخبر: ۱۸۶۶۵۴ //

رشد ۳۷ درصدی ارزش معاملات بورس کالای ایران طی هفته گذشته رقم خورد

۶۶۰ هزار و ۷۸۰ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال طی هفته منتهی گذشته در بورس کالای ایران داد و ستد شد که نسبت به هفته ماقبل ۱۶ درصد در حجم و ۲۷ درصد در ارزش معاملات رشد کرد.

رشد ۳۷ درصدی ارزش معاملات بورس کالای ایران طی هفته گذشته رقم خورد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از بازار سرمایه، طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۳۴۲ هزار و ۵۹۲ تن انواع کالا به ارزش ۲۴ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال معامله شد. در این تالار ۳۲۵ هزار و ۸۱۰ تن فولاد، ۷ هزار و ۴۰ تن مس، ۴ هزار تن آلومینیوم ،۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۹ کیلو گرم شمش طلا و ۵۹۰ تن شمش روی از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۳۱۷ هزار و ۵۶ تن انواع کالا به ارزش ۱۷ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال به فروش رسید. در این تالار ۶۵ هزار تن وکیوم باتوم، ۹۸ هزار و ۶۳۰ تن قیر، ۷۴ هزار و ۵۵۵ تن مواد پلیمری، ۳۳ هزار و ۳۱۸ تن مواد شیمیایی، ۳۱۰ تن عایق رطوبتی، ۴۲ هزار تنلوب کات و یک هزار و ۳۷۵ تن گوگرد معامله شد.

۱۳ کیلوگرم زعفران رشته‌ای نیز در تالار محصولات کشاورزی به فروش رسید. همچنین یک هزار و ۱۳۲ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران معامله شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان