//
کدخبر: ۱۸۱۶۶۷ //

فروش فوری محصولات سایپا روز نیمه شعبان هم ادامه دارد

نماینده ویژه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گفت: فروش فوری محصولات سایپا به‌مناسبت نیمه شعبان و به منظور کنترل قیمت‌ها، فردا نیز ادامه خواهد داشت.

فروش فوری محصولات سایپا روز نیمه شعبان هم ادامه دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از سایپا، عبدالله بابایی افزود: باتوجه به سیاست سایپا در افزایش تولید و عرضه خودرو به بازار و پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان، طرح فروش فوری محصولات سایپا از هفته گذشته در حال اجرا است و مطابق برنامه قرار است به‌صورت مستمر ادامه یابد.

به گفته وی در این طرح، محصولات پرتیراژ و متنوع گروه خودروسازی سایپا با موعد تحویل سی‌روزه به بازار عرضه می‌شوند تا مشتریان بتوانند این محصولات را با قیمتی کمتر از قیمت‌های موجود که توسط واسطه‌ها در بازار تعیین می‌شود، تهیه کنند.

نماینده ویژه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان این‌که در حال حاضر همانند اواخر سال ۹۷ قیمت‌ها روند کاهشی دارد گفت: متقاضیان خرید محصولات سایپا نگران تهیه خودرو نباشند، چرا که تولید و عرضه خودرو و عمل به تعهدات معوق در سایپا به‌صورت مستمر ادامه دارد و در این زمینه مشتریان اطمینان داشته باشند که روند کنونی بدون وقفه و هیچ‌گونه مشکلی ادامه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: سیاست گروه خودروسازی سایپا در زمینه پاسخ‌گویی به نیاز بازار و تعهد در زمینه تأمین خودروهای مورد نظر مشتریان، با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۱۶۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان