//
کدخبر: ۱۷۹۶۵۹ //

مدارس شرق هرمزگان تعطیل شد/تعطیلی مدارس بندرعباس در دست بررسی است

به دلیل ورود سامانه بارشی به استان و احتمال وقوع سیل به ویژه در شرق هرمزگان، تمامی مدارس شهرستان‌های شرقی فردا و پس فردا تعطیل خواهند بود.

مدارس شرق هرمزگان تعطیل شد/تعطیلی مدارس بندرعباس در دست بررسی است
به گزارش فرتاک نیوز،

 با توجه به ورود سامانه فعال بارشی به استان و صدور اخطاریه‌های متعدد هواشناسی استانی و کشوری مبتنی بر احتمال وقوع سیل به ویژه در شرق هرمزگان، تمامی مدارس شهرستان‌های شرقی استان شامل میناب، رودان، بشاگرد، سیریک و جاسک در روزهای شنبه مورخ ۲۴/ ۱ /۹۸ و یکشنبه مورخ ۲۵/ ۹۸/۱ تعطیل خواهند بود.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در حاشیه بازید از خورها و مسیل‌های بندرعباس تاکید کرد: تعطیلی مدارس بندرعباس در دست بررسی است و در صورت لزوم اعلام خواهد شد. 

گفتنی است، فرماندار و رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان جاسک نیز کلیه مدارس در تاریخ شنبه بیست و چهارم فروردین 98 در سراسر شهرستان جاسک تعطیل اعلام کرد.

به گفته محمد رادمهر، تعطیلی یا دایر بودن واحدهای آموزشی در روز یکشنبه بیست و پنجم فروردین 98 متعاقبا اعلام می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به هشدارهای مکرر هواشناسی و مدیریت بحران استان و دغدغه دانش‌آموزان و اولیاء نسبت به حضور دانش‌آموزان در مدارس و تردد در مسیر آبنماها محورهای اصلی و راه های روستایی و محلات شهری، جهت رفاه بیشتر و کاستن دغدغه شهروندان و فرهنگیان و کاهش خطرات احتمالی حضور و تردد این قشر جامعه این تصمیم اتخاذ شد.

رییس مدیریت بحران جاسک گفت: امیدواریم فردا شاهد بارش رحمت الهی  و بدون خسارات با همکاری و آگاهی شهروندان باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۶۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان