//
کدخبر: ۱۷۹۲۲۱ //

احتمال آب‌گرفتگی معابر در برخی مناطق کشور

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی با ورود دو سامانه بارشی به کشور در جمعه، روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده (24، 25 و 26 فروردین ) احتمال آب‌گرفتگی معابر در برخی از مناطق کشور وجود دارد.

 احتمال آب‌گرفتگی معابر در برخی مناطق کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از سازمان هواشناسی، با ورود این سامانه پیش‌بینی می‌شود شنبه، 24 فروردین بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق در استان‌های مازندران، غرب گلستان، بوشهر، فارس، قم، نیمه غربی و شمالی یزد و نیمه غربی اصفهان و بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در استان‌های هرمزگان، غرب و جنوب کرمان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان پیش‌بینی ‌شده است.

همچنین یکشنبه 25 فروردین در استان‌های گلستان، شرق مازندران و خراسان شمالی بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق رخ می‌دهد و در استان‌های سمنان، نیمه شرقی اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، شرق فارس، کرمان، نیمه شرقی هرمزگان و سیستان و بلوچستان شاهد بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

برای دوشنبه 26 فروردین نیز بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و جنوب شرقی کرمان و بارش باران همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در شمال خراسان جنوبی، شمال یزد و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان پیش‌بینی‌ شده است.

با توجه به‌شدت بارش‌ها، احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در مناطق یاد شده وجود دارد ازاین‌رو سازمان هواشناسی به هم‌وطنان و سازمان‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط توصیه کرده است تمهیدات لازم برای جلوگیری از کاهش خسارات احتمالی را به عمل آورند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۲۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان