//
کدخبر: ۱۷۴۵۳۵ //

سرلشگر باقری برای شرکت در اجلاس سه جانبه وارد دمشق شد

سردار سرلشگر پاسدار 'محمد باقری' رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح برای شرکت در اجلاس سه جانبه مبارزه با تروریست بین ایران، سوریه و عراق عصر یکشنبه وارد دمشق شد.

سرلشگر باقری برای شرکت در اجلاس سه جانبه وارد دمشق شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 باقری و هیات همراه هنگام ورود به سوریه از سوی سپهبد محمود الشوا معاون وزیر دفاع سوریه و جواد ترک آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه مورد استقبال قرار گرفتند.
اجلاس سه جانبه رؤسای ستادکل نیرو‌های مسلح کشور‌های ایران، عراق و سوریه به صورت منظم به منظور بررسی راهکارهای مبارزه با تروریست دوره ای برگزار می شود.
ارتقای همکاری‌های دفاعی و نظامی، مشورت و همفکری درباره مبارزه با تروریسم و ایجاد هماهنگی و هم افزایی سه کشور ایران، عراق و سوریه در تداوم مقابله با گروهک‌های تروریستی و همچنین بررسی و دستیابی به آخرین راهکار‌های ایجاد ثبات و تأمین امنیت منطقه از جمله اهداف سفر سرلشگر باقری به سوریه است.
در اثنای سفر امروز رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح به سوریه نیز برنامه دیدار با رزمندگان مقاومت و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در این کشور قرار دارد.
باقری آخرین بار 25 مهرماه 1396 به مدت 5 روز به سوریه سفر کرده بود که دیدار با مقام های نظامی سوریه و بازدید از برخی مناطق عملیاتی از جمله برنامه های سفر سال گذشته وی به سوریه بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۵۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان