//
کدخبر: ۱۷۲۰۹۳ //

شلیک ۲ موشک بالستیک ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستان

یمنی‌ها در پاسخ به ادامه جنایات عربستان در کشورشان با دو فروند موشک بالستیک مواضع مزدوران این رژیم را هدف قرار دادند.

شلیک ۲ موشک بالستیک ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با دو فروند موشک بالستیک زلزال 1 مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در اطراف گذرگاه علب در منطقه عسیر را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن حملات گسترده مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به سمت مواضع خود در اطراف کوه قیس در جیزان را دفع کردند که بر اثر این عملیات ده‌ها تن از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

این منبع همچنین از شلیک یک فروند موشک زلزال 1 و حملات توپخانه‌ای به مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در جریان تلاش آنها برای پیشروی در این منطقه خبر داد.

به گفته این منبع نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن چندین منطقه را به کنترل خود در آوردند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی دو بار منازل شهروندان یمنی در بخش مرزی باقم در استان صعده را هدف قرار دادند.

و خبر دیگر اینکه مراکز تجمع متجاوزان سعودی در منطقه "مشعل" در جیزان هدف حملات توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۰۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان