//
کدخبر: ۱۷۲۰۵۸ //

آغاز اکران «آن دو» از ۲۲ اسفند ۹۷

فیلم سینمایی «آن دو» پس از 10 سال به نویسندگی و کارگردانی بهروز قبادی، 22اسفند 97 روی پرده سینما می رود.

آغاز اکران «آن دو» از 22 اسفند 97
به گزارش فرتاک نیوز،

این فیلم داستان یک جوان تهرانی است که آخرین روزهای دوران سربازی خود را در غرب کشور می گذراند و بدلیل تخلف به ماموریتی فرستاده می شود که یک قاتل فراری را از منطقه کردستان به مرکز ببرد. در این مسیر اتفاقاتی رخ می دهد که مسیر زندگی این شخص تغییر می کند. 
بهروز قبادی، در مورد نقش اول فیلم و انتخاب نوید محمدزاده اظهارداشت: آن موقع نوید محمد زاده بازیگر تئاتر بود و هنوز به عنوان بازیگر اصلی وارد سینما نشده بود، برای انتخاب بازیگر فراخوان دادیم و تست گرفته شد. او بسیار بازیگر بی توقع، بی غل و غش، دل پاک و با پشتکار است، و یکی از بازیگران خوب ایران به شمار می رود. 
عزیز ویسی از دوستان قدیمی و عزیز من هست و افتخاری در فیلم من بازی کرد و در مدت ساخت فیلم، با انرژی مثبت خود تیم فیلمسازی را کمک می کرد. در مورد انتخاب سایر بازیگران، از افراد بومی همان منطقه کردستان دعوت به همکاری شد. 
وی اظهارداشت: وقت مخاطب برای من بسیار ارزشمند است و امیدوارم که مخاطبان بعد از دیدن فیلم با انرژی مثبت سالن را ترک کنند.
گلریز احتیاطی تهیه کننده فیلم، در مورد علت تاخیر این فیلم برای پخش در 10 سال گذشته گفت: فیلم برای کسب مجوز نیاز به یک سری تغییرات داشت و در حال حاضر فیلم مجدد تدوین و صداگذاری شده و آخرین مراحل فنی آن به پایان رسیده است.
عزیز ویسی، مرضیه خوش تراش، توفیق راموز، نایافت مبارک شاهی و رحیم حاجی تبار از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۰۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان