//
کدخبر: ۱۶۷۷۹۶ //

خامه‌یار: فاجعه بزرگی است که برخی حکام عرب امنیت اسرائیل را بخشی از امنیت جهان عرب بدانند

عباس خامه یار، کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه طی مصاحبه‌ای با شبکه ماهواره‌ای روسیا الیوم ضمن محکوم کردن همنشینی شیوخ عرب حاشیه خلیج فارس با نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمایت برخی از اعراب از امنیت تل آویو را فاجعه آمیز توصیف کرد.

خامه‌یار: فاجعه بزرگی است که برخی حکام عرب امنیت اسرائیل را بخشی از امنیت جهان عرب بدانند
به گزارش فرتاک نیوز،

خامه یار در مناظره تلویزیونی با یک کارشناس سعودی، گفت: مصیبت بار است که افرادی با جامه عربی و از سرزمین حرمین شریفین جنایات هولناک دژخیمان غاصب و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی را نادیده گرفته و امنیت اسرائیل را امنیت خود بدانند.
وی افزود: آرزو داشتیم صدای حمایت گونه آنان را از مقاومت و از راهپیمایی‌های هفتگی بازگشت فلسطینیان ستمدیده را بشنویم؛ نه این صداهای ناهنجار و آزار دهنده!

خامه یار در اعتراض به اتهامات کارشناس سعودی برنامه که مقاومت و حماس را تروریسم خواند گفت: حاکمان آن سو، ویروس تروریسم را در کارخانه‌هایشان تولید و پرورش می‌دهند و در عراق و سوریه و یمن منتشر می‌کنند و با حمایت از گروه‌های تکفیری فجایع هولناکی بارآورده‌اند.
وی افزود: از کسانی که در حق شهروندانشان همچون جمال خاشقچی مرتکب چنین جنایتی می‌شوند، چه انتظاری دیگری می‌رود؟
خامه یار در مورد نشست ورشو نیز گفت: در این نشست هیچ سخنی علیه ایران بجز از آمریکا و اسرائیل و اذنابشان شنیده نشد و انگیزه برگزاری آن حمایت از پروژه انتخاباتی نتانیاهو و علنی سازی روابط پنهان و ارتباط برخی از رژیم‌های عربی با رژیم صهیونیستی است اما این عادی سازی و تلاش برای تحقق آن هرگز به سرانجام نخواهد رسید و ملت‌های مسلمان در برابرش همچون گذشته مقاومت خواهند کرد.
این کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا افزود: تهران بهای پشتیبانی از مظلومیت ملت ستم‌دیده فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها را می‌پردازد و مقاومت را یگانه راه آزادسازی بیت المقدس می‌داند.
وی تاکید کرد: امروزه با بیانیه بالفور دیگری و با مشارکت برخی از حکام عرب مواجه هستیم و نقشه‌ای برای تقسیم مجدد منطقه و اجرای طرح سایکس پیکوی دوم در حال اجراست ولی این جبهه مقاومت است که آن را مقتدرانه زمین گیر کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۷۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان