//
کدخبر: ۱۶۶۸۵۵ //

افشای تماس های نتانیاهو و ولیعهد ابوظبی از سوی رسانه صهیونیستی

شبکه 13 تلویزیونی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در گزارشی فاش کرد که پس از امضای توافق هسته‌ای میان ایران و کشورهای 1+5، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تماس های محرمانه ای با «محمد بن زاید» ولیعهد امارات متحده عربی برقرار کرده است.

افشای تماس های نتانیاهو و ولیعهد ابوظبی از سوی رسانه صهیونیستی
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش پایگاه خبری العربی الجدید، شبکه 13 تلویزیونی رژیم صهیونیستی در تحقیقی با عنوان «اسرار خلیج» که از این شبکه پخش شد، به تماس های مستقیم میان ولیعهد ابوظبی و نتانیاهو به منظور هماهنگی در مواضع دو طرف در خصوص توافق برجام پرداخته است.
بر اساس این گزارش، دو طرف همچنین در تماس با یکدیگر به دنبال یک توافق احتمالی برای اجرای سلسله اقدامات سیاسی در سطح منطقه با عنوان طرح صلح منطقه ای بودند.
«دن شاپیرو» سفیر سابق آمریکا در سرزمین های اشغالی به این رسانه صهیونیستی گفت: نمایندگانی از سوی دفتر نتانیاهو و ولیعهد ابوظبی به صورت تلفنی و حضوری در تماس دائم با یکدیگر بودند و در خصوص این طرح گفت وگو کردند.
این گزارش می افزاید، بر اساس توافقات صورت گرفته، قرار بود نتانیاهو کابینه وحدت ملی را با پیوستن «یتسحاق هرتزوگ» رهبر حزب کارگر رژیم صهیونیستی تشکیل دهد و هرتزوگ با کشورهای عربی منطقه برای اجرای طرح منطقه ای وارد مذاکره شود.
در گزارش این رسانه صهیونیستی آمده است که سرنوشت طرح صلح منطقه ای پس از اینکه نتانیاهو با آویگدور لیبرمن رهبر حزب «اسرائیل خانه ما» برای تشکیل کابینه وارد ائتلاف شد، به شکست انجامید.
این گزارش می افزاید، هرتزوگ در آن زمان با عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر و عبدالله دوم شاه اردن و طرف های دیگر عربی برای بررسی امکان ایجاد طرح صلح منطقه ای وارد گفت وگو شده بود.
پیش تر نیز روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشته بود که کشورهایی در حاشیه خلیج فارس در صورت اجرای یک طرح منطقه ای حاضر هستند تا از آن حمایت مالی کنند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی تا کنون بارها بر روابط پیدا و پنهان این رژیم با برخی از کشورهای منطقه خبر داده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۸۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان