//
کدخبر: ۱۴۷۱۵ //

پرچمداران آینده ال جی نیز از نمایشگر فول ویژن برخوردار خواهند بود

ال جی جی 6 که عرضه آن از هفته گذشته در کره جنوبی آغاز شده از نمایشگری منحصر بفرد برخوردار است. این نمایشگر که FullVision نام دارد، پنلی 5.7 اینچی با رزولوشن 1440x2880 و نسبت 18:9 است.

 پرچمداران آینده ال جی نیز از نمایشگر فول ویژن برخوردار خواهند بود
به گزارش فرتاک نیوز،

این نمایشگر همچنین از گوشه هایی گرد و حاشیه های بسیار نازک بهره می برد که در مجموع جی 6 را به جمع و جورترین گوشی 5.7 اینچی موجود تبدیل می کند.

اگر از طراحی این نمایشگر جدید خوشتان می آید، اما جی 6 نتوانسته دل شما را به دست آورد، بد نیست منتظر پرچمداران آتی ال جی بمانید، چرا که این محصولات نیز بطور قطع از نمایشگر فول ویژن بهره خواهند برد.

اوایل ماه جاری ال جی نام تجاری FullVision و لوگوی آن را در آمریکا، اروپا و کره جنوبی به ثبت رساند. بدین ترتیب، ال جی به نوعی به کاربران پیام می دهد که برنامه های بزرگتری برای برند فول ویژن در سر دارد. ال جی مستقیما به استفاده از این نمایشگر در اسمارت فون های بعدی خود اشاره نمی کند، اما به نظر غیر از این نخواهد بود.

البته، نمی توان انتظار داشت که نمایشگرهای پرچمداران آتی ال جی از نمایشگری دقیقا همانند جی 6 برخوردار باشند. اما قطعا دارای خصوصیاتی مشابه خواهند بود که نخستین آنها نسبت 18:9 نمایشگر و گوشه های گرد آن خواهد بود.

 

منبع: تک شات
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان