//
کدخبر: ۴۶۳۹ //

اولین تصویر از ساعت‌های هوشمند جدید ال‌جی منتشر شد

چند ماهیست که شایعاتی در خصوص همکاری شرکت های ال‌جی و گوگل برای تولید دو ساعت هوشمند مجهز به سیستم عامل اندورید ور 2.0 به گوش می رسد که گفته می شود هر دو در روز نهم فوریه مصادف با 21 بهمن ماه برای علاقه مندان رونمایی خواهند شد.

اولین تصویر از ساعت‌های هوشمند جدید ال‌جی منتشر شد

به گزارش فرتاک نیوز :اما امروز تصاویری از این دو اسمارت واچ در فضای منتشر شده است که مطابق با آن چه که در ادامه می بینید، شکل و شمایل احتمالی این دو محصول را برای علاقه مندان فاش می کند. شنیده ها حاکی از این است که این دو مدل با نام های واچ اسپورت (Watch Sport) و واچ استایل (Watch Style) رونمایی خواهند که به مدل نخست را با رنگ مشکلی و مدل دوم را با رنگ طلایی مشاهده می کنید.

 

اگر چه کیفیت این تصویر چنگی به دل نمی زند اما با توجه به این که تا به امروز، هیچ گونه تصویری از این دو محصول به بیرون درز نکرده بود، می توان آن را غنیمتی دانست تا در طی روزهای آتی، تصاویری با کیفیت‌تر از این دو ساعت منتشر شود.

 

در خصوص مشخصات این دو اسمارت واچ نیز باید گفت که مدل واچ اسپورت از صفحه نمایش 1.38 اینچی با رزولوشن 480 در 480، باتری 430 میلی آمپر ساعتی و رم 768 مگابایتی بهره خواهد بود و مدل واچ استایل نیز که مدل کوچک‌تر خواهد بود، ویژگی هایی همچون صفحه نمایش 1.2 اینچی با رزولوشن 360 در 360 پیکسل، باتری 240 میلی آمپر ساعتی و رم 512 مگابایتی را در دل خود جای خواهد داد.

 

گفته می شود که مدل واچ اسپورت از بند سیلیکونی و یا پلاستیکی برخوردار خواهد بود تا در حین اجرای حرکات ورزشی، مشکلی برای بند ساعت پیش نیاید. همچنین مدل واچ استایل نیز احتمالاً به بند چرمی مجهز خواهد بود.

متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت و زمان عرضه این دو محصول به بازار منتشر نشده و باید منتظر خبرهای بعدی در روزهای آتی بود.

 

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان