//
کدخبر: ۱۴۶۱۳ //

انتشار تصویر احتمالی گلکسی S۸ Plus طلایی رنگ

انتشار شایعات و تصاویر منتسب به گلکسی S8 و S8 پلاس هم چنان ادامه دارد و تا زمانی که سامسونگ این دو گوشی پرچمدار را به صورت رسمی رونمایی نکند باز هم شاهد چنین اخباری هستیم. اکنون تصاویر جدیدی در فضای وب منتشر شده که گلکسی S8 پلاس را در رنگ طلایی نشان می‌دهد. ظاهرا پرچمدار جدید سامسونگ در رنگ‌های مختلفی به بازار عرضه خواهد شد و طلایی نیز یکی از این رنگ‌هاست.

انتشار تصویر احتمالی گلکسی S8 Plus طلایی رنگ
به گزارش فرتاک نیوز،

سامسونگ در سال جاری میلادی دو نسخه از گوشی جدید خود یعنی نسخه استاندارد و نسخه پلاس آن را در اختیار مشتریانش قرار می دهد، گوشی هایی که به ترتیب به نمایشگر 5.7 اینچی و 6.2 اینچی مجهز هستند.

مطابق با گزارش‌های قبلی گلکسی S8 احتمالا در هفت رنگ شامل مشکلی، آبی، مشکی مات، نقره ای، صورتی، طلایی و ارغوانی روشن تولید خواهند شد. البته مشخص نیست که سامسونگ این هفت رنگ را در تمامی کشورها عرضه خواهد کرد یا اینکه برخی رنگ‌ها تنها محدود به برخی مناطق جغرافیایی هستند، راهکاری که پیش از این نیز شاهد آن بوده‌ایم.

این تصاویر جدید نیز درست همان گوشی هوشمندی را نشان می‌دهند که در تصاویر قبلی منتسب به گلکسی S8 دیده بودیم. نمایشگر این گوشی بسیار بزرگ است و حاشیه‌های کناری به حداقل رسیده‌اند. دکمه هوم فیزیکی نیز از قاب جلویی گوشی حذف شده و در عوض یک اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی کنار لنز دوربین تعبیه شده است. سامسونگ قصد دارد در تاریخ 29 مارس در یک رویداد خبری در نیویورک و لندن از پرچمدار جدید خود رونمایی کند.

94ec5b1d-8702-4856-9455-adcc486fba83

104d004a-e0d2-454f-a42a-9d93badbbfc3

منبع: تک شات
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان