//
کدخبر: ۱۲۹۲۹ //

انتقاد بغداد از «کوتاهی آشکار» سازمان ملل

جاسم محمد الجاف، وزیر مهاجرت عراق در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: ما امیدوار بودیم که نقش شفاف و کارآمدی را از سوی سازمان ملل در عملیات امدادرسانی و پناه دادن به آوارگان موصل ببینیم که این تلاش‌ها با این تعداد زیاد از آوارگان و با سرعت مطلوب همخوانی داشته باشد، اما متاسفانه کوتاهی آشکاری در عملکرد سازمان ملل وجود دارد.

به گزارش فرتاک نیوز،

وزیر مهاجرت عراق از نحوه تلاش‌های سازمان ملل برای کمک به آوارگان فراری از درگیری‌ها در موصل انتقاد کرد.

به گزارش روسیا الیوم، جاسم محمد الجاف، وزیر مهاجرت عراق در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: ما امیدوار بودیم که نقش شفاف و کارآمدی را از سوی سازمان ملل در عملیات امدادرسانی و پناه دادن به آوارگان موصل ببینیم که این تلاش‌ها با این تعداد زیاد از آوارگان و با سرعت مطلوب همخوانی داشته باشد، اما متاسفانه کوتاهی آشکاری در عملکرد سازمان ملل وجود دارد.

وی در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه گفت: سازمان ملل اظهارات بسیاری را مطرح می‌کند و سازمان ملل با وجود اموال زیادی که در اختیار دارد، اما تلاش‌هایش کم است.

الجاف گفت: بیش از 50 هزار آواره از غرب موصل از آغاز عملیات بازپس گیری غرب موصل از دست داعش گریخته‌اند. میانگین مهاجرت روزانه مردم از 10 هزار تن گذشته است و این تعداد زیاد نیازمند تامین ملزومات پناهگاه و غذا و کمک‌ هستند.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان