//
کدخبر: ۱۱۰۷۱ //

نقص فنی، علت تاخیر پرواز بغداد-تهران

تاخیر در پرواز هواپیمایی ایرانی از فرودگاه بین المللی بغداد مشکلاتی را برای مسافرین این پرواز بوجود آورد.

نقص فنی، علت تاخیر پرواز بغداد-تهران

به دنبال تاخیر چندساعته در پرواز هواپیمای ایرانی از فرودگاه بین المللی بغداد، یک مقام مسئول در این فرودگاه با بیان اینکه علت تاخیر نقص فنی بوده است؛ گفت، قرار است هواپیما تا دقایقی دیگر آماده پرواز شود، اما در صورتی که مشکل فنی آن حل نشود، شرکت العراقیه یک پرواز به این منظور اختصاص خواهد داد.

 

یک گروه از مسافران ایرانی پرواز بغداد- تهران که از عصر امروز در فرودگاه بین المللی بغداد در انتظار پرواز هستند، با تاخیری چند ساعته روبه رو شده اند و مسئولان فرودگاه بغداد نیز به خبرنگار  گفتند که علت این تاخیر نقص فنی است.

 

یکی از مسئولان فرودگاه به خبرنگار  گفت، این پرواز مربوط به شرکت ایرانی 'ایران ایر' است که در فرودگاه به دلیل نقص فنی متوقف شده است و تاکنون چندین بار اعلام شده که تا دقایقی دیگر رفع نقص می شود.

 

وی افزود: به ما اعلام شده که هواپیما تا لحظاتی دیگر آماده پرواز می شود، اما اگر باز هم تاخیر ادامه یابد، شرکت هواپیمایی عراق(العراقیه) یک پرواز به همین منظور اختصاص خواهد داد.

 

تاخیر در پروازهای شرکت های ایرانی در مسیرهای تهران به عتبات عالیات از جمله بغداد و نجف همواره با تاخیرهای طولانی روبه رو می شود که سرگردانی و اعتراض مسافران را به دنبال دارد.

 

آخرین موردی که در این زمینه ثبت شده، مربوط به 10 روز پیش است که پرواز اردبیل – بغداد با یک تاخیر 7 ساعته انجام شد.

 

بالاترین تاخیر در پرواز شرکت های ایرانی به مقاصد عراق، مربوط به سال 93 است که پرواز بعد از 24 ساعت انجام شد.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۰۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان