//
کدخبر: ۱۲۰۲۵ //
مفتح:

جزئیات قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 96 گفت: مصوبه مجلس درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان صرفا شامل بازنشستگان کشوری و لشکری که ماهانه کمتر از دو میلیون تومان حقوق می گیرند می شود.

جزئیات قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش فرتاک نیوز، محمد مهدی مفتح:به تشریح مصوبات جلسه عصر امروز مجلس پرداخت و افزود: یکی از مصوبات مهم امروز مجلس همسان سازی حقوق بازنشستگان بود.

 

وی تصریح کرد: بر این اساس بازنشستگان لشکری و کشوری که کمتر از دو میلیون تومان حقوق بازنشستگی می گیرند در سال 96 با بازنشسته همتراز خودشان باید به میزان 90 درصد همترازی حقوق داشته باشند.

وی گفت: بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی قوانین خودشان را دارند و این سازمان از بودجه دولت برای پرداختی مستمری ها دریافتی ندارد.

 

او در ادامه اظهار داشت: در مصوبه دیگری مقرر شد دستگاههای اجرایی برای بازخرید کارکنان مازاد رسمی و غیر رسمی و پاداش پایان خدمت، بتوانند از محل فروش اموال و املاک مازاد خودشان تامین مالی کنند.

 

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 96 ادامه داد: در مصوبه دیگری مقرر شد حقوق مجموعه کارکنان دولت که در سال اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری به دلیل اجرای این قانون افزایش یافته در سال آینده نیز استمرار داشته باشد .

 

وی تصریح کرد: مصوبه امروز مجلس به منزله افزایش حقوق حقوق بگیران نیست.

 

مفتح ادامه داد: امروز همچنین 100 میلیارد تومان برای تجهیز آتش نشانان سراسر کشور اختصاص یافت.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد 500 میلیارد تومان برای خرید بالگرد و تجهیزات امینی و مقابله با حوادث در اختیار هلال احمر بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۲۵ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    تبعیض بیداد می‌کند من ودوسم همکاربوده ایم من از بیمه بیکاری استفاده کرده دوست استفاده نکرد
    حال حقوق من زیر یک ملیون است وحقوق دوستم که اونم بازنشسته شده است یک میلیون پانصدهزارتومان است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان