//
کدخبر: ۸۳۷۶۴ //

انجام ۳۱۳۱ عملیات امداد و نجات تا ۸ فروردین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام ٣١٣١ مورد عملیات امداد و نجات از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا ۸ فروردین ماه سال جاری، اظهار کرد: در این مدت ۱۴۴۶ تن از مصدومان در اقصی نقاط کشور به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

انجام 3131 عملیات امداد و نجات تا 8 فروردین
به گزارش فرتاک نیوز،

 مرتضی سلیمی با اشاره به طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر از ۲۴ اسفندماه ۹۶ تا ساعت ۶ صبح هشتم فروردین ماه گفت: در این مدت ۳۱۳۱ ماموریت در اقصی نقاط کشور انجام شده و ٣٠٧٦٣ نفر خدمات امدادی دریافت کرده اند.

وی در ادامه تعداد افراد نجات یافته را ١٩٩٧ نفر اعلام کرد و افزود: ۱۴۴۶ نفر از مصدومان به مراکز درمانی انتقال یافته اند و به ۲۰۸۶۵ نفر خدمات سرپایی ارئه شده است. همچنین تعداد افراد اسکان یافته ۷۰۸۳ نفر است که ۷۵۸ نفر نیز به شکل اضطراری اسکان داده شده اند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر  عملیات رهاسازی مصدوم در سوانح ترافیکی نیز برای  ٤٧٠ نفر اجرا شده است.

شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات نیز با اشاره به گزارش پوشش امدادی کاروان های راهیان نور در استان خوزستان از ٢٠ اسفند لغایت ٧ فروردین سال جاری گفت: تعداد کل مراجعه کنندگان ١٥٣٩٨ نفر بوده و برای  ٧٣٣٨ نفر خدمات سرپایی انجام شده است.

وی در ادامه از اننقال ۱۱ مصدوم به مراکز درمانی خبر داد و گفت: برای ۷۳۱۵ نفر از مراجعه کنندگان تست قند و فشار خون انجام شده است. همچنین ۷۳۴ نفر نیز اسکان داده شده اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۳۷۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان