//
کدخبر: ۴۴۱۳۸۰ //
حج عمره

آخرین وضعیت روند ثبت‌نام حج عمره

مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت آخرین وضعیت روند ثبت‌نام زائران عمره مفرده را تشریح کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۷۷ هزار نفر نسبت به ثبت‌نام اولیه و گروه‌بندی اقدام کرده‌اند.

آخرین وضعیت روند ثبت‌نام حج عمره
به گزارش فرتاک نیوز،

مهران فرشید درباره ثبت‌نام زائران عمره مفرده اظهار کرد: تاکنون ۱۷۷ هزار و ۶۷۹ نفر نسبت به ثبت‌نام اولیه و گروه‌بندی اقدام کرده‌اند که ۴۶ هزار و ۱۹ نفر از آنها به دفاتر زیارتی مراجعه و با ارائه مدارک، ثبت‌نامشان قطعی شده است.

وی ادامه داد: ۴۵ هزار و ۵۴۰ نفر از زائران نیز فیش پرداخت وجه دریافت کرده‌اند و ۴۱ هزار و ۶۳۰ نفر نیز نسبت به پرداخت وجه مورد نیاز برای انجام سفر عمره اقدام کرده‌اند.

مدیرکل دفتر طرح و برنامه سازمان حج و زیارت تصریح کرد: ظرفیت اعزام ۷۰ هزار زائر تا ۱۰ اسفندماه برای عمره مفرده تعیین شده بود که با توجه به عدم استقبال اولیه برای ثبت‌نام از ۲۸ آذر تا ۱۲ دی ماه، اعزامی صورت نگرفت و حدود ۸۰۰۰ نفر از ظرفیت اولیه کسر شد.

وق افزود: با توجه به لغو موقت اعزام زائران که قرار بود از ۱۳ دی ماه انجام شود، فعلا ۵۲ هزار ظرفیت برای اعزام زائر در نظر گرفته شده است و منتظر تعیین تکلیف افرادی هستیم که قرار بود در این ایام عازم سرزمین وحی شوند.

وی درباره ثبت‌نام متقاضیان حج تمتع نیز گفت: تاکنون ۸ هزار و ۳۹۷ نفر نسبت به ثبت‌نام و پرداخت وجه اقدام کرده‌اند که ۳ هزار و ۸۶۱ نفر از آنها مرد و ۴ هزار و ۵۳۶ نفر زن هستند.

فرشید گفت: فردا اولویت‌های دوم برای ثبت‌نام حج تمتع فراخوانده می‌شوند؛ بر این اساس افرادی که تا پایان ۳۱ تیرماه ۱۳۸۶ ثبت‌نام کرده بودند امکان ثبت‌نام خواهند داشت. این افراد می‌توانند به سایت https://reserve.haj.ir مراجعه و با تکمیل اطلاعات، نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۱۳۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان