//
کدخبر: ۴۱۷۰۷۸ //

آنتن دهی ۱۰۰ درصدی تلفن همراه در مرز مهران

مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: مهم‌ترین خدمات این شرکت در ایام اربعین، ارائه ارتباط مخابراتی پایدار و پوشش ۱۰۰ درصدی آنتن دهی و خدمات اینترنتی تلفن همراه در مرز مهران است.

 آنتن دهی ۱۰۰ درصدی تلفن همراه در مرز مهران
به گزارش فرتاک نیوز،

سید شهاب الدین نبی پور مدیر مخابرات منطقه ایلام، امروز در جلسه‌ای که با حضور مدیران مخابرات منطقه و تیم اعزامی همراه اول با محور اربعین برگزار شد، با تشریح اقدامات و برنامه‌های فنی و اداری انجام شده برای اربعین ۱۴۰۲ و گزارش وضعیت موجود به اعضاء جلسه، ارائه خدمات پایدار، با کیفیت و مستمر به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را از افتخارات مجموعه شرکت مخابرات ایران دانست.

وی بزرگداشت کنگره اربعین را گام تمدن ساز جامعه اسلامی دانست و افزود: این رویداد عظیم تاریخی در راستای اجرای رهنمود‌های ائمه معصومین (ع) و با هدف شناخت و آشنایی با قیام امام حسین (ع) و معرفی ایشان به جهانیان است و این مهم مقدمه ظهور امام عصر (عج) را رقم خواهد زد.

مدیر مخابرات منطقه ایلام، مهم‌ترین خدمات این شرکت در این ایام به زائران اربعین حسینی (ع) را ارائه ارتباط مخابراتی پایدار و با کیفیت، واگذاری اینترنت رایگان در پایانه مرزی، استقرار موکب و ایستگاه صلواتی، پوشش ۱۰۰ درصدی آنتن دهی و خدمات اینترنتی تلفن همراه در مرز مهران و برقراری و نصب سایت‌های اضطراری در مسیر‌های پرتردد جاده‌ای عنوان کرد.

مداحی، رئیس اداره بازاریابی شرکت ارتباطات سیار نیز با مهم برشمردن ایام اربعین حسینی گفت: شرکت ارتباطات سیار به همین منظور با تشکیل ستاد ویژه اربعین حسینی، خدمت رسانی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را در اولویت کاری خود قرار داده است.

مداحی، ارائه خدمات مطلوب شامل بسته‌های به صرفه رومینگ بین الملل، برپایی موکب و اعزام نفرات به پایانه مرزی جهت خدمات دهی و پشتیبانی فنی از مخابرات منطقه را لازم و ضروری دانست.

وی افزود: حجم تردد بالای ۵۰ درصدی زائران به استان ایلام و حرکت آنان از پایانه مرزی مهران به سمت عتبات عالیات را مهم توصیف نمود و تاکید داشت پایانه مرزی مهران مهم‌ترین گذرگاه کشور برای سفر زائران امام حسین (ع) به کشور عراق می‌باشد و این عامل مسئولیت ما در قبال ارائه خدمات پایدار و مناسب به زائران را دوچندان خواهد نمود.

گفتنی است؛ پس از جلسه تیم اعزامی شرکت ارتباطات سیار به همراه تعدادی از مدیران مخابرات منطقه به مهران عزیمت و از پایانه مرزی و شهر مهران بازدید میدانی به عمل آوردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۰۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان