//
کدخبر: ۴۰۷۰۱۰ //

نقص فنی در پرواز مشهد - اصفهان

یکی از مسافران پرواز مشهد - اصفهان شرکت هواپیمایی آتا اعلام کرد که این پرواز به‌ دلیل نقص فنی لغو شده است و آتا هم اعلام کرد مسافران می‌توانند بر اساس آیین‌نامه‌ی حقوق مسافران مطالبات قانونی خود را پیگیری کنند.

نقص فنی در پرواز مشهد - اصفهان
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از مسافران پرواز مشهد - اصفهان شرکت هواپیمایی آتا در تماسی اعلام کرد که این پرواز که مقرر بوده ساعت ۶ صبح امروز انجام شود، به‌ دلیل نقص فنی لغو شده است.

در این راستا محسن فلاح - مدیر روابط عمومی ایرلاین آتا- در پاسخ به سوال ایسنا، مبنی‌ بر اینکه چه زمانی به مسافران درباره لغو شدن این پرواز اطلاع‌رسانی شده بود، گفت که ساعت ۱۲ بامداد شب گذشته به مسافران درباره نقص فنی هواپیما و لغو پروازهای مشهد - اصفهان اطلاع‌رسانی شده بود.

او همچنین در پاسخ به اینکه آیا پرواز جایگزین برای این پرواز در نظر گرفته شده و پول بلیت به مسافران برگردانده می‌شود؟ توضیح داد: به‌ دلیل نقص فنی برای هواپیما و نبود هواپیمای جایگزین امکان برقراری پرواز دیگری در این مسیر وجود نداشت؛ اما پول بلیت طبق آیین‌نامه حقوق مسافر، به آنها برگردانده می‌شود.

در اطلاعیه ایرلاین آتا درباره لغو پروازهای این شرکت آمده است: «پروازهای شماره ۵۶۵۱ و ۵۶۴۹ در مسیر مشهد - اصفهان، و پروازهای شماره ۵۶۵۲ و ۵۶۵۰ در مسیر اصفهان - مشهد باطل اعلام شد. شایان ذکر است مسافران می‌توانند بر اساس آیین‌نامه‌ی حقوق مسافران مطالبات قانونی خود را از طریق ایستگاه مبداء یا تماس با شماره تلفن ۴۸۵۵-۰۲۱ داخلی شماره ۱ پیگیری کنند. هواپیمایی آتا ضمن عذرخواهی از مسافران گرامی از صبر و شکیبایی ایشان صمیمانه قدردانی می‌کند.»

بر اساس آخرین اصلاحیه آیین‌نامه حقوق مسافر هوایی؛ در راستای اطلاع‌رسانی لغو یا ابطال پرواز مسافر، شرکت‌های هواپیمایی ملزم به تبادل نظر و ارائه پیشنهادهای لازم مانند پروازهای جایگزین، استرداد وجه در اولین زمان ممکن از طریق برقراری تماس مستقیم با مسافر یا ارسال پست الکترونیکی هستند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۰۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان