//
کدخبر: ۳۵۷۸۵۲ //

نقص فنی، علت توقف پرواز اراک - عسلویه چه بود؟

مدیر فرودگاه اراک از نقص فنی هواپیمای مسیر اراک - عسلویه و توقف این پرواز خبر داد.

نقص فنی، علت توقف پرواز اراک - عسلویه چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

رحیم حسین نسبت در گفت و گویی، در خصوص تعطیلی پرواز اراک-عسلویه در روزهای اخیر اظهار کرد: یکی هواپیماهای شرکت هواپیمایی ارائه دهنده این پرواز دچار نقص فنی شده که در آینده نزدیک به خط باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه با رفع این مشکل، مجدد پرواز برقرار می شود، افزود: این شرایط حدود دو هفته است که حادث شده، اما فرودگاه اراک پیگیر رفع مشکل است و اگر این توقف زمان بیشتری را به خود اختصاص دهد، قطعا با شرکت هواپیمایی دیگری، این مسیر را فعال می کنیم.

حسین نسب در خصوص راه اندازی پروازهای دیگر در فرودگاه اراک بیان کرد: پیگیر راه اندازی پروازهای دیگری همچون پرواز عتبات عالیات و مشهد هستیم. برقراری پروازهای مختلف در فرودگاه اراک با پیگیری مسئولین استان در حال انجام است. امید داریم که این مهم نیز سریعا برای حل نیازهای سفر مردم به سرانجام برسد.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت های فروگاه اراک حتی برای تبدیل شدن به یک فرودگاه بین المللی کفایت می کند، گفت: از نظر باند فرودگاه، ترمینال، خدمات سوخت رسانی به شکل شبانه روزی، پارکینگ و ... شرایط فرودگاه مطلوب است و می توان بهترین خدمات را به مسافران ارائه کرد، اما مقداری با محدودیت ناوگان روبرو هستیم که مانع راه اندازی خطوط جدید یا توقف پروازها شده است.

حسین نسب اضافه کرد: خوشبختانه مجموعه استان، حمایت ویژه ای از مجموعه فرودگاه دارند و برای افزایش پروازها پیگیر هستیم تا در آینده، مسیرهای مختلف پروازی مانند عتبات عالیات و مشهد برقرار شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۸۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان