//
کدخبر: ۴۰۴۰۶۴ //

پلیس کرمانشاه استخدام می کند

رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان گفت: پلیس کرمانشاه به منظور فراهم آوردن زمینه انتخاب پلیس مقتدر و به منظور تحقق وتامین سهمیه جذب نیروی انسانی استان از میان داوطلبان مرد در مقطع افسری دانش آموخته استخدام می کند.

پلیس کرمانشاه استخدام می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "رضا محمدی" اظهار داشت: پلیس های فتا، راهور، امنیت اقتصادی و اداره کل مالی انتظامی استان از میان افراد داوطلب در مقطع کارشناسی و به صورت محدود کارشناسی ارشد، نیروهای واجد شرایط را جذب خواهند کرد.
وی ادامه داد: رشته های مورد نیاز برای حضور در پلیس فتا شامل مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر و it مدیریت، راهنمایی و رانندگی (راهور) شامل مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار، مهندسی عمران و مهندسی مکانیک می باشد.
سرهنگ محمدی تصریح کرد: رشته های مورد نیاز برای حضور در پلیس امنیت اقتصادی هم شامل اقتصاد و علوم اقتصادی، مدیریت و حسابداری و مهندسی و همچنین رشته های مورد نیاز برای اداره کل مالی انتظامی استان شامل حسابداری، حسابرسی، مدیریت دولتی و مدیریت مالی می شود.
این مقام انتظامی ادامه داد: استخدام افراد واجد شرایط به صورت پیمانی 5 ساله می باشد و افراد متقاضی جذب، باید دارای مدرک کارشناسی در یکی از دانشگاه های سراسری، آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی و علمی کابردی با حداقل سن 22 و حداکثر 26 و کارشناسی ارشد حداقل سن 24 و حداکثر 28 سال باشند.
وی با بیان اینکه معدل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد افراد متقاضی استخدام باید حداقل 14 باشد، گفت: قد این افراد هم متانسب با وزن حداقل 170 سانتی متر باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۰۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان