//
کدخبر: ۴۰۰۸۹۱ //

هشدار به رانندگان | توقف پشت خط ایست الزامیست

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک در بزرگراه‌های نواب، همت، حکیم و بابایی سنگین و پر حجم اما در زین الدین، صیاد شیرازی، اشرفی اصفهانی و شیخ فضل الله فعلاً خلوت است.

هشدار به رانندگان | توقف پشت خط ایست الزامیست
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح دوشنبه بیست و پنجم اردیبشهت ماه ۱۴۰۲ اظهار داشت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد شروع ترددها و افزایش ترافیک در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران از ساعات ابتدایی صبح امروز بودیم.

سرهنگ شریفی گفت: در مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان شروع بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی افزود: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد شروع بار ترافیکی هستیم.

سرهنگ شریفی ادامه داد: در بزرگراه‌های شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری، شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح تا ستاری دارای ترافیک در حال حرکت است.

وی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی و در حال حرکت هستند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی ها بمنظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.

وی از رانندگان خواست به محض رؤیت خط ایست عابرین پیاده قبل از آن توقف نموده و در هنگامی که عابرین پیاده در حال عبور از روی خط کشی تردد می‌کنند به آنها اجازه تردد دهند زیرا حق تقدم در این هنگام با عابرین پیاده است و خودروها ملزم به توقف کامل پشت خط ایست هستند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۰۸۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان