//
کدخبر: ۳۸۸۳۳۵ //
رییس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه:

ظرفیت اجرای طرح وکیل خانواده در کرمانشاه وجود دارد

رییس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت نزدیک به یک هزار وکیل مدافع دادگستری در این استان، گفت: باتوجه به تعداد وکلا و سطح دانش و کیفیت کار آنان، ظرفیت اجرای طرح وکیل خانواده در کرمانشاه وجود دارد.

ظرفیت اجرای طرح وکیل خانواده در کرمانشاه وجود دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

«روح الله وکیلی» روز دوشنبه در آئین گرامیداشت هفتادمین سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری و روز وکیل مدافع، با بیان اینکه امروز زمان تخصص است و اگر به تخصص توجه نکنیم مطلوب میسر نخواهد شد، افزود: اگر بتوانیم از وکلای دادگستری و همچنین وکلای مرکز در جهت استبفا و رفع خصومت و نهادینه کردن نهاد خانواده و بقای آن استفاده کنیم یقینا ایده آل خواهد بود.

وی در مورد فعالیت وکلای دادگستری در استان کرمانشاه نیز گفت: به زودی علاوه بر وکلای قبلی، ۱۷۶ کارآموز به چرخه دفاع از حقوق ملت وارد می شوند و تعداد وکلای مدافع دادگستری استان به نزدیک یک هزار نفر می‌رسند.

رییس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه در ادامه با قدردانی از تلاش های یکساله وکلای استان در راستای دفاع از حقوق مردم، گفت: وکلای دادگستری استان راست قامت در جهت استیفای حقوق مظلوم همگام با دستگاه قضایی به عنوان سربازان عدالت عهده دار وظیفه سنگین دفاع می باشند و از همه این افراد قدردانی می کنم.

وکیلی یکی از اقدامات برجسته کانون وکلا در سال جاری را کلنگ زنی ساختمان کانون وکلای استان اعلام کرد و افزود: این ساختمان اسفند سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد و کانون وکلا صاحب ساختمانی در شان و جایگاه وکلای استان می شود.

رییس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه همچنین افزود: امسال همچون سال‌های پیشین هزاران مشاوره رایگان و وکالت‌های معاضدتی و تسخیری در باب خدمت رسانی به مردم استان را عهده دار بودیم و از این حیث قدردان تلاش وکلا هستیم.

وی در ادامه همچنین گفت: کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه نزدیکترین تعامل توام با احترام را با دستگاه قضایی دارد و از همراهی مسوولان دادگستری استان نیز قدردانی می کنیم.

وکیلی افزود: هدف ما با دستگاه قضایی و کارکنان و قضات، استیفای حقوق مظلوم است و به همت و تدبیر آنان و با دفاع ما بر آنیم که تا گرد و غبار را از چهره عدالت بزداییم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۳۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان