//
کدخبر: ۳۸۵۴۶۶ //

خانم‌های شیک پوش و خوش استایل؛ بهار ۱۴۰۲ رو با این پیشنهاد ویژه تجربه کنید!

ست کردن برای فصل بهار کمی سخت‌ تر است زیرا شما نمی‌توانید لباس‌های زیادی بپوشید، باید مراقب جنس لباس باشید و زیاد حق انتخاب نخواهید داشت.

خانم‌های شیک پوش و خوش استایل؛ بهار 1402 رو با این پیشنهاد ویژه تجربه کنید!
به گزارش فرتاک نیوز،

همه با شروع بهار و شروع عید نوروز سریع به فکر خرید کت و شلوارهای ست یا یک مانتو مجلسی پر زرق و برق می افتیم در حالی که در فصل بهار شما می توانید از لباس های متنوع تری نسبت به زمستان یا پاییز استفاده کنید.

در نتیجه دیگر نیازی به پوشیدن مانتو و شلوارهای کلاسیکی که در زمستان می پوشیدید ندارید شما می توانید یک پیراهن بلند و یا یک سارافون را جایگزین مانتو بکنید و استایلی متفاوت و خاص را تجربه کنید. حال شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چطور می توان با یک پیراهن یا سارافون و دامن می توان استایلی زیبا و شیک داشت یا اینکه اصلا با یک پیراهن و دامن چه لباس هایی باید بپوشیم که استایلی زیبا و همزمان لوکس داشته باشیم؟

برای گرفتن جواب سوال های مطرح شده در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب بهاره با سارافون آشنا شوید.

بهار فصلی است که گردش و تفریح در آن بسیار بیشتر از سایر فصل ها است. به همین علت، داشتن یک استایل بهاره مناسب و راحت در تمام اوقات برای تفریح و زدن به دل طبیعت و یا حتی رفتن به مهمانی های خانوادگی، مسئله مهمی است که باید به آن توجه کنیم.

سارافون

سارافون

سارافون و کراپ بپوشید؛ مانتو و پیراهن را همزمان به تن کنید چرا که نه!

یکی از ترندهای جدید که در یکی دو سال اخیر در فصل تابستان و بهار شاهد آن بوده ایم  نوعی سارافون است که دارای رویه نیم تنه بوده و شما با این دو تیکه در واقع یک پیراهن آستین حلقه ای و یک کراپ بصورت جداگانه خواهید داشت که ترکیب آنها برای شما یک مانتو و پیراهن پوشیده را می سازد.

لباس کراپ به لباس هایی می گویند که طول آنها در مقایسه با تیشرت و دیگر لباس های شما کوتاه تر است و معمولا نیم تنه بالایی شما را پوشش می دهند. این نوع از سارافون ها به تنهایی نوعی از استایل هستند زیرا شما با پوشیدن آنها از پوشیدن شلوار و آیتم های زیره بی نیاز خواهید شد. در نتیجه فقط کافی است از یک کیف و کفش و شال متناسب با استایل خود استفاده کنید.

سارافون

سارافون

سارافون و شومیز بپوشید؛ خاص و دخترانه دل بهار را ببرید

یکی از آیتم های دوست داشتنی و پرکاربرد برای همه خانم ها در همه فصل ها و یا سنین شومیز است زیرا شومیزها برای بیشتر سبک ها و استایل ها قابل استفاده هستند.

شومیز در همان پیراهن مردانه جلوباز است که حالا به شکل لباس زنانه جلوباز و دکمه‌ دار درآمده است. شما برای استفاده از این آیتم به همراه سارافون دو تا پیشنهاد خواهید داشت که بهترین نوع آن این است که شومیز را در زیر سارافون به تن کنید ولی یکی از مدل های مدرن و امروزی هم این است که شومیز را روی سارافون خود بپوشید. اگر می خواهید شومیز خود را زیر سارافون بپوشید دقت کنید که شومیزتان حتما ساده و سفید باشد.

سارافون

سارافون

وست بپوشید؛ استایل لایه ای به زیبایی شکوفه های بهاری

استایل لایه ای یکی از استایل های مناسب برای فصل بهار است زیرا شما در فصل بهار بصورت قاطع نمی توانید اطمینان حاص کنید که هوا سرد است یا گرم در نتیجه وقتی لایه ای لباس می پوشید می توانید به راحتی لباس خود را کم یا زیاد کنید. در نتیجه وست ها نوعی سارافون محسوب می شوند با این تفاوت که معمولا جلوباز هستند. شما برای زیر آن ها هم مانند سارافون باید از یک شومیز و شلوار بگ یا دمپا استفاده کنید تا استایلی کامل و بی نقص داشته باشید. برای تکمیل و کامل کردن استایل خود بهتر است از کفش های پاشنه بلند کمک بگیرید زیرا این کفش ها برای فصل بهار بسیار مناسب هستند.

سارافون

سارافون

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۴۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان