//
کدخبر: ۳۴۴۱۲۱ //

اعلام محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در محورهای شمال

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت نوروز در محورهای شمال خبر داد.

 اعلام محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در محورهای شمال
به گزارش فرتاک نیوز،

 یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت‌های ترافیکی نوروزی، اظهار کرد:  به‌منظور ارتقای ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه تا پایان روز یک‌شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه تردد انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است، افزود: تردد تریلر و کامیون نیز در تمامی محورهای مازندران اعلام شده است.

رئیس پلیس راه استان مازندران به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس اشاره کرد و یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روزهای چهارشنبه۲۵، پنج‌شنبه۲۶، جمعه۲۷، شنبه ۲۸و یک‌شنبه۲۹ اسفندماه تا ساعت ۲۴ همان روزها از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روزهای اعلام شده، از میدان امیرکبیر و آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود .

این مسوول بیان کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر روزهای پنج‌شنبه۴ و جمعه ۵ فروردین ماه۱۴۰۱ و همچنین روزهای جمعه۱۲، شنبه ۱۳و یک‌شنبه ۱۴فروردین ماه ۱۴۰۱ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای بزرگ‌راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر روزهای اعلام شده تا ساعت ۲ بامداد روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک طرفه است.

جهان‌تاب یادآور شد: در صورت افزایش حجم تردد در آزاد راه تهران- شمال و احتمال کندی ترافیک در داخل تونل‌ها، با اعلام ماموران مستقر در محل این مسیر به صورت مقطعی مسدود خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلر کماکان در محور هراز ممنوع است، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ و از ساعت ۶ صبح روز پنج‌شنبه ۱۱ تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعدازظهر روزهای پنج‌شنبه۴، جمعه۵، شنبه ۱۳و یک‌شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ تا ساعت ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر روزهای اعلام شده از رودهن به آب‌اسک به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب در ارتباط با محدودیت‌های ترافیکی در محور سوادکوه، بیان کرد: تردد انواع تریلرها از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز ۲۵ اسفندماه از مسیر جنوب به شمال و بالعکس و همچنین از ساعت ۶ صبح روزهای پنج‌شنبه۲۶، جمعه۲۷، شنبه ۲۸و یک‌شنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ از مسیر جنوب به شمال این محور ممنوع است.

وی اضافه کرد: تردد انواع تریلرها از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج‌شنبه دوم و جمعه پنجم فروردین ماه و روزهای جمعه۱۲ ، شنبه ۱۳و یک‌شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ از مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: ممنوعیت تردد برای این قبیل وسایط نقلیه تنها در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک‌طرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

جهان‌تاب با اعلام اینکه هنوز موج سفرها به استان شروع نشده ولی می‌توان گفت سفرها کمابیش آغاز شده است، گفت: رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، علاوه بر رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۱۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان