//
کدخبر: ۳۴۱۱۱۰ //

خدمت رسانی سپاه کرمانشاه در موج ششم کرونا

معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آمادگی سپاه برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی در موج ششم این بیماری خبر داد.

خدمت رسانی سپاه کرمانشاه در موج ششم کرونا
به گزارش فرتاک نیوز،

جلال فتاحی در گفت و گویی، با بیان اینکه تاکنون دانشگاه علوم پزشکی درخواستی برای استفاده از ظرفیت‌های درمانی سپاه در موج جدید بیماری کرونا نداده، گفت: اگر دانشگاه علوم پزشکی اعلام نیاز کند، تمامی ظرفیت های سپاه برای کمک به درمان بیماران کرونایی در موج ششم بیماری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهد گرفت.

فتاحی با بیان اینکه آمادگی داریم تمامی ظرفیت های سپاه را برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی پای کار بیاوریم، اضافه کرد: در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی سریعا از ظرفیت بیمارستان امام حسین(ع) برای درمان بیماران کرونایی قرار خواهد گرفت.

معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به اینکه موج جدید بیماری کرونا تحت عنوان اُمیکرون نیاز به بستری کمتری در مقایسه با موج های قبلی دارد، بعید است نیاز به استفاده از تجیهزات درمانی سپاه باشد.

وی در ادامه با اشاره به آماده بودن ظرفیت نقاهتگاهی سپاه استان برای خدمات رسانی به بیماران، گفت: از ابتدای همه گیری کرونا یک مجموعه خوابگاهی با ظرفیت قابل قبول را برای استفاده بیماران کرونایی در دوره نقاهت آماده کرده بودیم که البته این مجموعه به دلیل عدم استقبال بیماران کرونایی تعطیل شد، اما در صورت نیاز آماده استفاده بیماران کرونایی در دوره نقاهت است.

فتاحی یادآور شد: این نقاهگاه‌ها بر اساس استانداردهای دانشگاه علوم پزشکی آماده شده‌اند و در صورت اعلام نیاز دانشگاه آمادگی پذیرش بیماران برای گذراندن دوره نقاهت را دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۱۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان