//
کدخبر: ۳۴۰۳۴۹ //

برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه در کرمانشاه

آزمون استخدامی قوه قضاییه برای جذب 9600 نفر در دستگاه قضایی، توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی، همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می شود.

برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

علی‌اکبر والی معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در گفت و گویی، با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از امروز(19 بهمن) آغاز شده و تا 28 بهمن ادامه دارد، گفت: علاقمندان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت www.hrtc.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

والی با بیان اینکه استخدام بیشتر از دانش آموختگان مقطع کارشناسی رشته‌های علوم انسانی است، افزود: در برخی رشته‌ها از دارندگان مدرک کاردانی و در برخی رشته‌ها از دارندگان مدرک کارشناسی ارشد نیز در این آزمون، استخدام به عمل می‌آید.

وی اظهار کرد: سهیمه استان کرمانشاه برای پذیرش از طریق این آزمون 197 نفر است که برای عناوین شغلی حسابدار، کاردان حراست، کارشناس آمار، کارشناس شبکه، ماشین نویسی، متصدی امور دفتری، مددکاری اجتماعی، مسئول ابلاغ و اجرا و مسئول خدمات مالی پذیرش خواهند شد.

وی ادامه داد: متقاضیان جهت شرکت در این آزمون باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام اینترنتی در آزمون اقدام کنند.

والی با بیان اینکه طبق اعلام صورت گرفته این آزمون اسفند امسال برگزار می‌شود، گفت: زمان دقیق آزمون هنوز اعلام نشده و پس از مشخص شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون آموزش سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه به سابقه خوب مرکز آزمون جهاددانشگاهی در برگزاری آزمون‌های استخدامی هم اشاره کرد و گفت: جهاددانشگاهی از حدود چهار سال پیش در زمینه برگزاری آزمون‌ها با دستگاه‌های مختلف از جمله قوه قضاییه، آموزش و پرورش، شهرداری و ... همکاری داشته و با توجه به عملکرد خوب در برگزاری این آزمون‌ها، هر روز بر تعداد دستگاه‌هایی که متقاضی همکاری با جهاددانشگاهی در برگزاری آزمون‌ها هستند، افزوده می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۳۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان