//
کدخبر: ۳۳۸۰۱۶ //

تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه شریف اعلام شد

با اعلام معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی شریف، در تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این دانشگاه آمده که ثبت‌ نام دانشجویان این دانشگاه از تاریخ ۹ بهمن ماه آغاز می‌شود.


تقویم آموزشی نیمسال دوم دانشگاه شریف اعلام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس این تقویم، فرآیند ثبت نام دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در بازه زمانی ۹ تا ۱۳ بهمن ماه سال جاری خواهد بود و کلاس‌های این دانشجویان از روز شنبه ۲۳ بهمن ماه آغاز خواهد شد و تا روز یکشنبه ۲۲ خرداد ماه سال بعد ادامه خواهد داشت.

با اعلام دانشگاه صنعتی شریف، آخرین مهلت تقاضای مرخصی تحصیلی در این دانشگاه تاریخ ۴ اسفند است و دانشجویان از تاریخ ۷ تا ۱۶ خرداد ماه سال ۱۴۰۱ نسبت به فرآیند حذف تک درس اقدام کنند. آخرین مهلت تقاضای حذف نیمسال نیز چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه سال آتی اعلام شده است.

با اعلام معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی شریف، در تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این دانشگاه اعلام شده که ثبت‌ نام دانشجویان این دانشگاه از تاریخ ۹ بهمن ماه آغاز می‌شود.

دانشگاه صنعتی شریف در تقویم آموزشی خود آورده که امتحانات پایان نیمسال مقطع کارشناسی از تاریخ ۱ تا ۱۴ تیر ماه سال ۱۴۰۱ است و این امتحانات برای مقاطع تحصیلات تکمیلی در تاریخ ۲۲ تیر لغایت ۳ مرداد ۱۴۰۱ خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان