//
کدخبر: ۳۳۲۶۵۲ //

«یوسف نوری» یک قدم تا وزارت آموزش و پرورش؟!

صلاحیت یوسف نوری، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش امروز در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود و در نهایت نمایندگان او را تایید و رد می کنند.

«یوسف نوری» یک قدم تا وزارت آموزش و پرورش؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

حدود ٩۵ روز از شروع به کار کابینه جدید در دولت سیزدهم می‌گذرد و امروز وزارتخانه عیالوار آموزش و پرورش که اوج کار و اتفاقاتش را هم در مهر با وجود سرپرست و نه وزیر، پشت سر گذاشت، با بررسی بهارستانی‌ها تعیین تکلیف می‌شود.

بررسی صلاحیت سومین گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش امروز با حضور نمایندگان مجلس رقم می‌خورد و برای دفاع از او هم این بار بر خلاف دو گزینه قبلی که ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم همراه وزرا به مجلس آمد، به دلیل سفر او به ترکمنستان، توسط محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور انجام می‌شود.

یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش که این روزها بر خلاف دو وزیر پیشنهادی قبلی سعی کرد کمتر در رسانه‌ها حاضر شود و به چند موضوع کلی گویی از برنامه هایش بسنده کرد، متولد ١٣۴٠ در ایلام و دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبائی است.

در کارنامه کاری علی‌رغم حواشی که در مورد چند بند از موارد موجود در رزومه‌اش آمده است، فعالیت‌های آموزش و پرورشی بیش از دو گزینه قبلی مشهود است.

مدیریت سازمان‌های مردم نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی تهران، نماینده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در دولت و مجلس شورای اسلامی، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، عضو کمیسیون محتوای الکترونیکی شورای عالی فضای مجازی کشور و کمیته تعیین شاخص‌های نقشه جامع علمی کشور، عضو کمیسیون محتوای الکترونیکی شورای عالی فضای مجازی کشور در کارنامه کاری او دیده می‌شود.

علاوه بر آن سابقه تدریس در دانشگاه هم در باره او مطرح شده که شامل تدریس در دانشگاه علامه طباطبائی، دانشگاه پیام نور تهران، دانشگاه علمی کاربردی تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، مراکز تربیت معلم، دانشسرای تربیت معلم، مدارس متوسطه، راهنمایی و ابتدایی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۶۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان