//
کدخبر: ۳۳۲۰۸۳ //

در شب یلدا متفاوت باشید!

شب یلدا در راه است. شبی که دورهمی هایش، حافظ خوانی و هندوانه اش زبانزد همگان است. اما این شب برای تازه عروس ها کمی متفاوت است.

در شب یلدا متفاوت باشید!
به گزارش فرتاک نیوز،

بنابر اعلام انگور دات کام، اگر شما نیز تازه عروسی در خانواده خود دارید، سری به پکیج‌های ویژه یلدای انگور بزنید و با سفارش باکس یلدا، لوکس و به روز بودن خود را به دیگران ثابت کنید.

یلدا سنتی دیرینه با جلوه ای مدرن!

یکی از رسومی که در قدیم در ایران وجود داشته این است که خانواده داماد در این شب همراه با طبق ها یا خوانچه های پیش کشی از خوراکی های تزئین شده مخصوص این شب راهی خانه عروس می شدند. آنها میوه‌هایی مانند انار، خرمالو و هندوانه را به همراه انواع تنقلات و آجیل و شیرینی که به زیبایی تزئین شده است، روی طبق ها قرار می دادند، سپس روی آنها را با پارچه ها و روبان های رنگارنگ تزئین می کردند، هدیه های عروس نیز بر رویشان قرار می گرفت. اگر شما هم در این شب قصد رفتن به میهمانی دارید این سنت زیبا را فراموش نکنید و با سفارش گل برای یلدا از سرویس گل انگور، با صرف کمترین زمان و با هزینه‌ای معقول میزبان خود را خوشحال کنید.

جدیدترین طرح های سبد گل و میوه ویژه شب یلدا

امروزه شاهد استفاده از میوه‌هایی مانند انار، خرمالو، سیب، موز،‌ نارگیل، آناناس و … در تزیین سبد گل شب یلدا هستیم. تزیین یک سبد گل برای شب یلدا نیز از آن دسته رسومی است که به تازگی دیده می‌شود. باکس های یلدایی از جمله هدایایی است که تزیینات میوه های زمستانی به همراه گل های زیبا و معطر، آن را مخصوص شب یلدا کرده است.

خوردن یا نخوردن! مسئله این است….

اگر از زیبایی گل ها و احساسی که در ما ایجاد می کنند بگذریم، نمی توانیم از خوشمزه های دلبرانه در این باکس‌ها و سبدهای‌گل یلدایی غافل شویم. دانه های شیرین و سرخ انار، پرتقال ها و خرمالوهای تازه و با طراوت و .. مطمئناً درخشان ترین لبخندها را روی هر صورتی می نشاند.

گل نرگس را در شب یلدا فراموش نکنیم.

اگر شما هم به دنبال بهترین گل برای شب یلدا هستید، نرگس را فراموش نکنید. گل نرگس یکی از زیباترین گل ها برای این شب بخصوص است. چرا که نرگس نماد امید است و با فلسفه یلدا همخوانی شگفت انگیزی دارد. اگر شما هم به فکر تزئین میز شب یلدا هستید، می توانید از گلدان های سه تایی شیشه ای انار استفاده کنید. داخل هر کدام چند شاخه گل نرگس قرار دهید تا عطری دلنشین، شب نشینی یلدا را همراهی کند.

چرا یلدا قرمز است؟

آنچه که در سفره آرائی شب یلدا از اهمیت برخوردار است، تزئین هنداونه و انار در این سفره است. میوه های به رنگ قرمز! معمولا در همه خانواده ها رسم است که علاوه بر گذاشتن یک ظرف پر و تزئین شده انار، انارها را نیز دانه کرده و در ظرف های زیبا در اطراف سفره قرار می دهند تا مهمانان با افزودن نمک و گلپر به آن، به راحتی از آن تناول کنند.

حکاکی هندوانه، لبو و میوه های رایج فصل پاییز مانند پرتقال، کیوی، سیب و… نیز یکی از مواردی است که به هر چه زیباتر شدن سفره شب یلدا کمک می کند و امروزه بسیار متداول شده است.

پاییز و زمستان برای افرادی که خاطرات شیرین و گرمی نداشته باشند، همیشه سرد است. استفاده از ترکیب رنگ‌های گرم چون زرد (شادی)، نارنجی (اشتیاق)، قرمز (عشق)، در شب یلدا رنگ‌های خورشید و آتش هستند و به طور کلی عشق، انرژی و اراده را به یاد ما می‌آورند. این رنگ ها و دوست داشتن ها هستند که شروع فصل زمستان را گرم می‌کنند.

خرید آنلاین گل شب یلدا از گل فروشی انگور

گلف فروشی آنلاین انگور مثل هر سال بهترین و درخشان ترین گل ها و میوه ها را برای چیدمان خود در باکس گل یلدایی انتخاب کرده است. باکس های یلدایی انگور، نیز مانند سایر محصولات، هر کدام با دست چیده و بسته بندی می شوند. سپس با تضمین طراوت و شادابی گل ها و میوه ها به عزیزان شما تحویل داده می شوند. شما می توانید در کنار سبدهای تزئینی گل و میوه، از پکیج‌های خشکبار و آجیل انگور نیز سفارش دهید.

گلفروشی آنلاین انگور راهی مطمئن برای سفارش اینترنتی گل شب یلدا می‌باشد. ما به جای شما بهترین ها رو گلچین می کنیم تا افتخار دیگری برای شما نزد عزیزانتان رقم بزنیم. جهت ثبت سفارش در واتساپ می توانید با شماره‌های ۰۹۰۲۶۶۳۷۱۷۲ - ۰۹۱۰۴۱۹۸۴۹۲ و شماره انگلستان :  ۰۰۴۴۷۵۸۲۳۰۷۱۲۳ تماس بگیرید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۰۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان