//
کدخبر: ۳۲۹۶۶۳ //

فعالیت مدارس براساس مصوبات ستاد کرونا انجام می شود

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بر فعالیت مدارس استان براساس مصوبات ستاد کرونا تاکید کرد و گفت: مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق باید با توجیه کامل مدیران مدارس نسبت به مصوبات ستاد کرونا و بخشنامه های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش بر فعالیت مدارس به صورت روزانه نظارت حداکثری داشته باشند.

فعالیت مدارس براساس مصوبات ستاد کرونا انجام می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حمیدرضا رخشانی در گردهمایی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش حوزه سیستان اظهار کرد: با توجه به متغیر بودن شرایط کرونا در استان و کشور واکسیناسیون حداکثری دانش آموزان، والدین و فرهنگیان امری مهم و ضروری است.

رخشانی گفت: امروز مهمترین هدف آموزش و پرورش آماده کردن دانش آموزان برای زندگی آینده است و این هدف مهم در سایه حضور دانش آموزان در مدارس و ارتباط عاطفی با معلمان میسر خواهد شد.

وی افزود: از آنجایی که در دو سال گذشته شرایط جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا ناپایدار و متغیر است در حال حاضر فعالیت مدارس بر اساس بخشنامه ابلاغی جدید به شکل غیرحضوری و مجازی انجام می‌شود اما امید است با واکسیناسیون حداکثری دانش آموزان، والدین و فرهنگیان با قطع زنجیره انتقال ویروس شاهد از سرگیری آموزش های حضوری در راستای تحقق فرآیند یاددهی یادگیری باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بر فعالیت مدارس استان براساس مصوبات ستاد کرونا تاکید کرد و گفت: مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق باید با توجیه کامل مدیران مدارس نسبت به مصوبات ستاد کرونا و بخشنامه های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش بر فعالیت مدارس به صورت روزانه نظارت حداکثری داشته باشند.

رخشانی با اشاره به همزمانی هفته بسیج دانش آموزی و هفته پدافند غیرعامل تصریح کرد: عوامل نظارتی در سطح استان و کشور بازوان و راهنمایان دستگاه‌های اجرایی هستند و همه ما موظف هستیم در انجام وظیفه خود توصیه‌های آنان را عملی کنیم.

وی بر حل مشکلات موجود آموزش و پرورش در شهرستان‌ها و مناطق با استفاده از توان و ظرفیت بومی تاکید کرد و گفت: مدیران باید براساس اقتضائات منطقه خود در چارچوب قانون برای حل مشکلات و کمبودها چاره‌اندیشی کنند.

رخشانی شورای معاونین ادارات آموزش و پرورش را مهمترین بستر برای چاره جویی حل مشکلات عنوان و تصریح کرد: تشکیل شورای معاونین و شورای مدارس نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های منطقه‌ای دارد لذا مدیران باید براین موضوع تاکید داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش با تاکید بر ضرورت اخلاق‌مداری و قانون مداری در دستگاه تعلیم و تربیت، اظهار کرد: خروج از چارچوب قوانین و تخلف از آن به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۶۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان